ترامپ بار دیگر بولتون را هدف حمله لفظی قرار داد

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر مشاور امنیت ملی سابق خود را برای انتشار کتابی با محتوای افشاگرانه علیه او، هدف حمله لفظی قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در واکنش دیگری به انتشار کتاب افشاگرانه جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی خود، آن را کتابی سرشار از دروغ و داستان‌های جعلی توصیف کرد.

رئیس جمهور آمریکا در پیامی که در حساب توئیتر خود منتشر کرد، نوشت: کتاب بولتون، که با نقدهای وحشتناکی روبروست، تلفیقی از دروغ‌ها و داستان‌ سرایی ساختگی است. همه این‌ها با قصد تخریب وجهه من انجام شد. بسیاری از اظهارات مضحکی که او به من نسبت می‌دهد هرگز بیان نشده است. او تلاش می کند اخراج خود همانند یک توله سگ بیمار را تلافی کند!

ترامپ روز گذشته نیز در توئیت دیگری نوشت: کتاب «بسیار خسته کننده» جان بولتون دیوانه از دروغ و داستان‌های دروغ ساخته شده است. همه چیز درباره من خوب گفته شده بود تا روزی که من او را اخراج کردم. یک احمق ملال آور و بدخلق که فقط خواهان جنگ بود. او هرگز سرنخی پیدا نکرده است!

او همچنین در توییت دیگری نوشت: رئیس جمهور بوش نیز او را اخراج کرد. بولتون بی کفایت است!

قرار است کتاب بولتون بیست و سوم ماه ژوئن (۳ تیر) منتشر شود. سایمون اند شوستر، ناشر کتاب، اعلام کرده است: «این کتابی است که دونالد ترامپ، نمی‌خواهد شما، آن را بخوانید.» این ناشر اعلام کرد کتاب بولتون اقدامات ترامپ را در قبال چین، روسیه، اوکراین، کره شمالی، ایران، انگلیس، فرانسه و آلمان تشریح می‌کند.

همزمان با نزدیک شدن موعد تاریخ انتشار کتاب جان بولتون، کاخ سفید تمام تلاش خود را می‌کند تا مانع از انتشار اطلاعات حساس در این کتاب شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار