الکاظمی: حمله راکتی به منطقه سبز بغداد قابل مسامحه نیست

نخست وزیر عراق اعلام کرد به جناح‌های خارج از قانون اجازه نمی‌دهد با توسل به هرج و مرج این کشور را بربایند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در واکنش به حملات راکتی به منطقه سبز بغداد اعلام کرد به هرج و مرج طلبان اجازه نخواهد داد این کشور را بربایند.

نخست وزیر عراق در پیامی که در حساب شخصی خود در توئیتر منتشر کرد، آورد: راکت‌هایی که (سربازان گمنام) را در بغداد هدف قرار دادند، در پی تهدید ثبات و آینده ما هستند. این همان مسئله ایست که قابل مسامحه نیست.

الکاظمی تاکید کرد هیچگاه به جناح‌های خارج از قانون اجازه نخواهم داد با هدف ایجاد هرج و مرج و یافتن بهانه‌ای برای تحقق منافع خود، عراق را بربایند.

الکاظمی تاکید کرد: بر عهد خود برای دفاع از حاکمیت عراق و اعتلای عزت کشور و شهروندان خود ایستاده ایم.

بامداد امروز شبکه تلویزیونی الجزیره از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه سبز بغداد، پایتخت عراق و فعال شدن آژیر‌های هشدار در این منطقه خبر داد.

خبرنگار شبکه تلویزیونی الحدث نیز مدعی شد که ۳ راکت به میدانی در نزدیکی سفارت آمریکا در بغداد برخورد کرده و این حادثه موجب به صدا درآمدن آژیر هشدار در سفارتخانه آمریکا شده است.

خبرنگار روزنامه واشنگتن‌پست نیز در صفحه توییتر خود با ادعای اینکه ۴ راکت با هدف سفارتخانه آمریکا به منطقه سبز شلیک شده، نوشت این سومین بار در هفته جاری است که چنین اتفاقی روی می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار