سی‌ان‌ان: ترامپ همه تلاش خود را برای حذف اطلاعات حیاتی کتاب جان بولتون می‌کند

شبکه خبری سی‌ان‌ان طی گزارشی خاطرنشان کرد که رئیس جمهور آمریکا همه تلاش خود را می‌کند تا مانع از انتشار اطلاعات حساس کتاب جان بولتون شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه خبری سی‌ان‌ان طی گزارشی تاکید کرد که همزمان با نزدیک شدن موعد تاریخ انتشار کتاب جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق دونالد ترامپ، کاخ سفید تمام تلاش خود را می‌کند تا مانع از انتشار اطلاعات حساس در این کتاب شود.

بنابر این گزارش، این اطلاعات کاملا به ضرر دونالد ترامپ است و جایگاه او را متزلزل خواهد کرد. ترامپ پیش از این بارها مدعی شده است که اطلاعات کتاب بولتون حاوی مطالبی است که قانون را نقض می‌کند.

پیش بینی می‌شود مشاور سابق  امنیت ملی اطلاعات حساسی را از درون کاخ سفید منتشر کند. حساس‌ترین موضوعی که ترامپ ترس انتشار آن را دارد موضوع سوء استفاده از قدرت ریاست‌جمهوری در موضوع اوکراین است.

سی‌ان‌ان در گزارش خود افزود که ترامپ از علنی شدن اطلاعات مربوط به نحوه برخورد او با شیوع ویروس کرونا نیز بسیار نگران است. مخصوصا این‌که اکنون ثابت شده بازگشایی زودهنگام اقتصادی در ایالت‌هایی همچون فلوریدا، آریزونا، کارولینای جنوبی و تگزاس باعث شیوع مجدد ویروس کرونا در این ایالت‌ها شده است.

هرچند که موضوع رسوایی سوء استفاده رئیس جمهور از قدرت خود در موضوع اوکراین تا حد قابل توجهی به اعتبار او ضربه زد، حالا شیوع ویروس کرونا و نحوه مقابله ترامپ با آن محبوبیت او را بیش از پیش تحت تاثیر قرار داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار