سخنگوی وزارت امور خارجه ایران:

آمریکا و رژیم عربستان با زور و پول سازوکارهای بین‌المللی را به سخره گرفته اند

موسوی عنوان کرد: عربستان سعودی با پول و ایالات متحده با قلدرمآبی ساز و کارهای بین‌المللی را به سخره گرفته‌اند.

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه در توئیتی از تاثیر پذیری سازمان ملل متحد با زر و زور عربستان و آمریکا انتقاد کرد.

او در این توئیت نوشت: «دبیرخانه سازمان ملل متحد تنها چند روز پس از طرح اتهامات بی‌اساس علیه ایران، از اقدامات ائتلاف سعودی در یمن چشم‌پوشی می‌کند، آن هم با وجود پذیرش اینکه این ائتلاف صد‌ها کودک یمنی را کشته است.»

وی افزود: «عربستان سعودی (با پول) و ایالات متحده (با قلدرمآبی) ساز و کار‌های بین‌المللی را به سخره گرفته‌اند.»

آمریکا و رژیم عربستان با زور و پول سازوکارهای بین‌المللی را به سخره گرفته اند

گفتنی است سخنگوی وزارت امور خارجه ایران همچنین سه شنبه شب در واکنش به خروج نام ائتلاف سعودی از فهرست ناقضان حقوق کودکان اعلام کرد: برخی در سازمان ملل متحد با دلار‌های سعودی به دنبال تطهیر این کشور از جنایاتی هستند که علیه کودکان و زنان یمنی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
اینها برنامه خاصی برای ایران و مقاومت دارند پس ااز سردار و امدن الکاطمی در دولت عراق ..امید وار شده اند .. کردای نیچروانی هم پست این جریان هستند .. رهبران مقاومت و دخصوص سید حسن در خطرند ...
باید حرکت کنیدو اقدامی سختی بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
سازمان ملل و اعضائ شورای امنیت این سازمان دستشان در خون ملت مظلوم و بیگناه یمن آلوده است و باید در پیشگاه تاریخ به همه جنایات گوناگونی که در جهت مطامع استکبار غربی وصهیونی و عمال عرب صهیونیست آنها برحق ملت تمن انجام می وشد پاسخگو باشند.
آخرین اخبار