کشیش سیاه پوست: خدا آمریکا را لعنت کند + فیلم

رون رایت کشیش سیاه پوست آمریکایی به دلیل ظلم مقامات این کشور در حق رنگین پوستان گفت: برای کشتن مردم بی‌گناه، خدا آمریکا را لعنت کند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، رون رایت کشیش سیاه پوستی است که بیست سال پیش کشیش محبوب باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا بود، اما سخنرانی رایت درباره تبعیض نژادی باعث شد تا نظر اوباما به وی عوض شود.

رون رایت در یک سخنرانی پر شور و حرارت گفت: وقتی آمریکا با اقلیت‌های نژادی برخورد می‌کند در همه موارد مردود است. برای کشتن مردم بی‌گناه من نمی‌توانم بگویم رحمت بر آمریکا، بر اساس متن انجیل می‌گویم لعنت بر آمریکا.


بیشتر بخوانید


 

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۸:۵۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
خدا لعنت کنه ادم پلید و ظالم را
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۶:۲۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
آقای اوباما نظر شما اصلاً مهم نیست مهم واقعیت های تلخی است که از روز اشغال آمریکا توسط اراذل و اوباش و مجرمان اروپا در آنجا بوجود آمده و اشغال کنندگان خاک آمریکا از روز اول اقدام به قلع و قمع بومیان آنجا بطور وحشیانه ای کرده اند و یک رژیم آپاتاید و نژاد پرست در آنجا بوجود آورده اند و امروز هم رنگین پوستان اینگونه مورد ظلم و تجاوز پلیس جنایتکار آمریکا قرار می گیرند ، اما این زخم چرکین دهن باز کرده و این اعتراضات مردمی ، انشاالله قدم های اولیه برای نابودی رژیم نژاد پرست و تروریست آمریکا خواهد بود .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۲۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
نگران نباش قبلا خداوند جل جلاله ظالمین و ستمگران ابلیس ملعون و لشکریان جن و انس کافرش رو لعنت کرده نژادپرستان دیکتاتورها فراعنه برده داران هم در لشکر ملعونین ابلیس ملعون هستند . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار