نویسنده آمریکایی: سیاه پوستان در ایالات متحده با خشونت پلیس و کرونا می‌میرند + فیلم

یک نویسنده در گفت‌وگو با شبکه آمریکایی درباره وضعیت وخیم سیاه پوستان در ایالات متحده صحبت کرد.

زندگی سخت سیاه پوستانبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، یک نویسنده آمریکایی در گفت‌وگوی تصویری که با شبکه آمریکایی MSNBC داشت درباره زندگی سخت سیاه پوستان در ایالات متحده صحبت کرد.

این نویسنده آمریکایی گفت: ما با یک ساختار نژادپرستانه مواجه هستیم. سیاه پوستان در این کشور با خشونت پلیس و کرونا می‌میرند.

 

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۶:۵۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
امروز در جهان واقعیتی روشن تر از این شاید نداشته باشیم که ظلم در جهان امروز چنان گسترده ، همه جانبه و حتی قانونی شده است که جز یک تحول و انقلاب جهانی نمی تواند این وضعیت را اصلاح کند ، چه ظلمی بالا تر از حق وتو برای چند کشور بسیار محدود در سازمان ملل و شورای امنیت ، چه ظلمی بالاتر از این که ملت های چندین کشور مثل ملت فلسطین و سوریه و عراق و یمن و بحرین ووو توسط دولتی کشته و آواره و خانه ها و بازار و کشاورزی شان نابود شده است که دارای حق وتو در سازمان ملل است و غلام حلقه به گوش او مثل رژیم سفاک و کودک کش آل سعود . و در این شرایط بزرگترین دغدغه و هم و غم سازمان ملل و شورای امنیت و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیشرفت های علمی ایران است و به این بهانه از ورود دارو به ایران جلو گیری می کنند ، ایرانی که نه تنها در کارنامۀ حداقل چهل ساله اش نشان داده که چشم طمع به هیچ خاک و کشوری ندارد بلکه سخاوتمندانه به هر مظلومی در حد توان کمک کرده و می کند و خواهد کرد ، و چه ظلمی بالاتر از اینکه ملتی مثل ملت سوریه و یمن بی هیچ جرمی با بمب های آمریکایی و اسرائیلی کشته و آواره می شوند .
آخرین اخبار