فروش موفق گوشی‌های سامسونگ در سه‌ماهه اول سال جاری

متوسط قیمت فروش گوشی‌های هوشمند سامسونگ به بالاترین سطح شش سال گذشته خود رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش پایگاه خبری استراتژی آنالیتیکس، میانگین قیمت فروش (ASP) تلفن‌های هوشمند سامسونگ برای سه ماهه اول سال جاری ۸.۵ درصد در مقایسه با سه‌ماهه اول سال گذشته افزایش یافته است. میزان فروش محصولات سامسونگ در مقایسه با سه ماهه گذشته سال ۲۰۱۹، ۲۰.۷ درصد رشد داشته است.

میانگین فروش چند سال اخیر محصولات سامسونگ

این بالاترین ASP برای سامسونگ در ۶ سال گذشته است. به طور خاص، در سه‌ماهه اول ۲۰۲۰ میانگین قیمت فروش سامسونگ ۲۹۲ دلار بوده است. میانگین فروش سال گذشته ۲۴۷ دلار، دو سال پیش ۲۵۱ دلار و سال ۲۰۱۷ در حدود ۲۴۳ دلار بوده است.

سه‌ماهه اول زمانی است که سامسونگ مدل‌های جدید Galaxy S را به بازار عرضه می‌کند، بنابراین بسیاری از تلفن‌های برتر را به فروش می‌رساند که این رقم متوسط است. فروش این شرکت فقط برای سری جدید S نیست. امسال شاهد رونمایی از Galaxy Z Flip و دسترسی گسترده‌تر به گلکسی فولد هستیم. اگر به یاد داشته باشید سال گذشته گلکسی فولد در عرضه با مشکلات متعددی روبه‌رو شد. این دو گوشی منعطف گران‌ترین تلفن‌های موجود در خط تولید سامسونگ هستند که ASP بالاتر را نیز به خود اختصاص داده‌اند.


بیشتر بخوانید


فروش موفق گوشی‌های سامسونگ

افزایش ASP یعنی چه؟

افزایش ASP به این معنی بود که سامسونگ هنگام محاسبه درآمد حاصل از فروش گوشی‌های هوشمند در سطح جهان، سهم بیشتری را از آن خود کرده است. این شرکت ۲۲.۱ درصد از درآمد جهانی را به خود اختصاص داده است، که از سه‌ماه اول در سال گذشته، ۲۱.۷ درصد و در سه‌ماهه چهارم همان سال ۱۴.۴ درصد افزایش داشته است.

با این حال، اپل بزرگترین سرمایه گذار است که ۳۷.۵ درصد از درآمد جهانی را به خود اختصاص داده است. البته درصد دقیق آن نسبت به منطقه متفاوت است، در تصویر بالا شما می‌توانید شکست برای اروپای غربی را ببینید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار