روشن: سعادتمند موفق می‌شود/ مجیدی و همه پیشکسوتان بدانند ما به هواداران وصل هستیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سعادتمند مدیریت موفق خواهد داشت و مجیدی هم بداند که باید به هواداران وصل باشد، چون صاحبان اصلی باشگاه آن ها هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن روشن درباره برگزاری نشست با سعادتمند گفت: برای عرض تبریک به باشگاه آمدم و برای سعادتمند آرزوی موفقیت کردم تا بتواند کار مثبتی برای استقلال انجام دهد. دو مساله مهم با سعادتمند مورد بررسی قرار گرفت که موضوع اصلی پیشکسوتان و هواداران بود، چرا که این دو صاحبان اصلی تیم هستند. برنامه برای سامان دهی باشگاه استقلال در برنامه سعادتمند بود که من بسیار خوشحال شدم و با مدیریتی که از سعادتمند می‌دانم او موفق می‌شود.

روشن درباره پرونده‌های شکایتی استقلال افزود: مدیر عامل‌های قبلی باعث پرونده‌های شکایتی استقلال هستند و به سعادتمند ربط پیدا نمی‌کند و البته نمی‌خواهم از مدیر عامل طرفداری کنم، اما فکر می‌کنم با برنامه‌هایی که از سعادتمند دیدم برای سال دیگر می‌توانیم جزو باشگاه‌هایی باشیم که بازیکن و مربی قرض بدهیم. در هر شرایط باید هوادار در باشگاه نقش داشته باشد و سرمربی تیم باید بداند بدون هوادار تیمی وجود ندارد. مجیدی بچه خوبی است و به همه جا رسیده، ولی یادش نرود من، مجیدی و خیلی از پیشکسوتان دیگر به هوادار وصل هستیم و همه ما اگر به جایی رسیدیم یادمان نرود از کجا آمدیم و برای همین برخی از هواداران می‌گویند رفتاری که از فرهاد انتظار داریم چیز دیگری است. از فرهاد می‌خواهم طوری با هواداران رفتار کند که آینده خوبی پس از پایان فوتبالش برای خودش رقم بزند.

او درباره اینکه آیا مجیدی در ۹ بازی پیش رو موفق می‌شود یا خیر گفت:من می‌گویم یک نفری هیچ انسانی به دعوا نمی‌رود و به هر حال فکر نمی‌کنم به تنهایی و بدون هوادار و مشورت خوب، بتواند خواسته هواداران را برآورده کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار