فرهنگی:

جزئیات جلسه غیر علنی امروز مجلس/ هفته آینده کمیسیون‌ها آغاز به کار می‌کنند

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس جزئیات نشست غیرعلنی امروز مجلس با حضور سرلشکر باقری را تشریح کرد.

جزئیات جلسه غیر علنی امروز مجلس/ هفته آینده کمیسیون‌ها آغاز به کار می‌کنندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران و در بیان شرح جلسه غیرعلنی امروز اظهار کرد: این نشست در ۲ بخش؛ بررسی توضیحات سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و مسائل داخلی مجلس تشکیل شد که تعدادی از حاضران و نمایندگان درباره آن بحث کردند.

او ادامه داد: در بخش نخست مزیت‌های دفاعی کشور به صورت دقیق و مستند از سوی سرلشکر باقری گزارش شد که بر اساس آن جمهوری اسلامی در رتبه‌های اول منطقه است، همچنین در این گزارش توفیقات دفاعی کشور به نمایندگان معرفی شد که بعضا در رسانه‌ها منعکس شده و البته برخی از آنها هم منتشر نشده است. بنابر گزارش وی کشور ما آمادگی پاسخ به هرگونه تهدیدی را دارد.

فرهنگی با بیان اینکه در بخش دوم جلسه غیرعلنی، ریاست مجلس شرایط آغازین پارلمان یازدهم را آسیب شناسی کرد و گفت: نمایندگان در نشست مذکور به بحث و مذاکره پرداختند تا شرایط ساختاری مجلس را بررسی کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اظهار کرد: به دلیل تراکم مباحث امروز جلسه به صورت علنی قابل برگزاری نبود.

او درباره تشکیل کمیسیون‌های تخصصی گفت: شکل‌گیری کمیسیون‌ها در فرصت چند روزه اخیر برای تشکیل آنها امکان می‌دهد که جلساتی را برای تبادل نظر میان مسئولان و نمایندگان برگزار کنیم.

فرهنگی خبر داد: هیئت رئیسه شرط فعالیت نماینده در کمیسیون‌های تخصصی را بر مبنای امتیاز بندی‌ها قرار داده است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: امیدواریم از هفته آینده کمیسیون‌ها آغاز به کار کنند که محتوای صحن مجلس نیز بر اساس مصوبات آنها خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار