اجرای طرح آشکارسازی مسیر تردد عابران پیاده در بلوار جمهوری

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: ایجاد روشنایی در گذرگاه های عابر پیاده بلوار جمهوری به منظور تامین امنیت تردد شهروندان انجام شد.

اجرای طرح آشکارسازی مسیر تردد عابرین پیاده در بلوار جمهوریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمدرضا احمدی نژاد، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اجرای طرح آشکارسازی گذرگاه عابر پیاده به وسیله نورپردازی نقطه ای در بلوار جمهوری گفت: با گسترش زندگی ماشینی و افزایش روز افزونِ ترافیک در خیابان ها و جاده ها در نیم قرن اخیر، متاسفانه بر تعداد و شدت تصادفات ترافیکی افزوده شده است.

احمدی نژاد افزود: طبق بررسی های انجام شده رتبه نخست آمار کشته شدگان در حوادث رانندگی درون شهری، عابران پیاده هستند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با بیان این که روشنایی گذرگاه های عابر پیاده نه تنها موضوعی صرفا تزئینی نیست بلکه روشی نو و جدید برای تامین امنیت و آسودگی شهروندان برای تردد ایمن از معابر محسوب می شود، گفت: نبود نور، زمینه بروز مشکلاتی چون افزایش حوادث، تصادفات و کاهش امنیت اجتماعی را به همراه دارد.

احمدی نژاد گفت: طرح آشکارسازی در سایر گذرگاه‌های عابر پیاده کلانشهر کرج نیز درحال اجرا است.

گفتنی است پیش از این سه گذرگاه در محدوده چهل و پنج متری کاج، یک گذرگاه در جاده ملارد نرسیده به پل شهید کلانتری، یک گذرگاه در میدان امام حسین(ع) و یک گذرگاه در محدوده سینما پرشین در طرح آشکارسازی مسیر تردد عابران پیاده به صورت نقطه ای نورپردازی شده بود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.