برگزاری کنگره‌ شهدا یکی از راه های انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل بعد است

کنگره بزرگداشت هزار و ۲۱۴ شهید شهرستان‌های کاشمر بردسکن خلیل آباد و کوهسرخ با حضور فرماندار کاشمر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسلم ساقی فرماندار کاشمر گفت: ساختار تشکیلاتی کنگره بزرگداشت هزار و ۲۱۴ شهید شهرستان‌های کاشمر خلیل آباد بردسکن و کوهسرخ شامل شورای عالی سیاست گذاری، ستاد برنامه ریزی و اجرایی کنگره و کمیته‌های ۱۲ گانه می‌باشد.
 
او افرود: برنامه‌ها و راهبرد‌های کلان کنگره شهدا علمی-تدوینی، تولیدی و نشر و اجرایی تعریف شده که باید بر اساس اهمیت و اهداف تعریف شده برای کنگره از تمام ظرفیت‌های موجود شهرستان در بخش دولتی، خصوصی، سمن ها، اقشار، خیرین و واقفین برای برگزاری این رویداد مهم فرهنگی انقلابی استفاده کنیم.
 
فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه با توجه به اهمیت حفظ فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های بعد، یکی از راه‌های انتقال و حفظ فرهنگ دفاع مقدس به نسل بعد برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌ها است، بیان کرد: باید از ظرفیت نظرات جامعه نخبگانی و صاحب نظران به ویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان به عنوان جامعه هدف در بخش‌های مختلف اجرایی این کنگره بهره گیری شود.
 
سرهنگ علی یعقوبیان فرمانده سپاه ناحیه کاشمر و دبیر ستاد بزرگداشت کنگره هزار و ۲۱۴ شهید شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد و کوهسرخ گفت: بر اساس ظرفیت و حوزه کاری هر دستگاه مسئولین کمیته‌ها از مدیران دستگاه‌های اجرایی و دبیر هر کمیته از نیرو‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه انتخاب شده اند و احکام این عزیزان صادر خواهد شد.
 
او افرود: در کنار هر کمیته افرادی از پیشکسوتان حوزه ایثار و شهادت به عنوان مشاور فعالیت خواهند کرد.
 
دبیر ستاد بزرگداشت کنگره هزار و ۲۱۴ شهید شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد و کوهسرخ بیان کرد: در شهرستان‌های بردسکن و خلیل آباد کمیته‌های ۱۲ گانه با هماهنگی ستاد مرکزی تشکیل و فعالیت خواهند کرد.
 
انتهای پیام//م. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.