اختتامیه مسابقه ضیافت بهاری در شیراز

با حضور جمعی از مسئولان اختتامیه مسابقه ضیافت بهاری در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید معصومی شهردار منطقه ۷ شیراز در مراسم اختتامیه مسابقه ضیافت بهاری گفت: برنامه مسابقه ضیافت بهاری با همکاری سازمان فرهنگی هنری و اجتماعی شهرداری شیراز در ۶ حوزه از جمله دابسمش در روز معلم، موضوع افطاری ساده، سبزی کاری، معما‌های قرآنی و چند موضوع دیگر به شکل مجازی برگزار شد.

او، بیان کرد: اصلی‌ترین هدف برگزاری مسابقه ضیافت بهاری پرکردن اوقات فراغت خانواده‌ها در ایام شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود که همکاران ما موفق شدند با برگزاری برنامه متنوع در فضای مجازی اوقات فراغت و تاب آوری خانواده‌ها را در منزل افزایش دهند.

معصومی تصریح کرد: این برنامه‌ها با استقبال خوبی همراه بود که بیش از ۲۰۰ خانواده در این برنامه شرکت کردند و ۱۰۰ اثر آن در واقع قابلیت داوری را پیدا کرد که در این مراسم اختتامیه به بیش از ۲۰ نفر جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.

شهردار منطقه ۷ شیراز ادامه داد: مسابقه ضیافت بهاری با محوریت توسعه فرهنگ شهروندی، مهارت آموزی شهروندان در شهر و ارتقاء سطح زندگی برگزار شد.

محمدی مسئول برگزاری اختتامیه مسابقه ضیافت بهاری افزود: نشاط و سرگرمی خانوادگی در ایام قرنطینه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از اهداف برگزاری این مسابقه بود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار