ریزش برداری از ۱۷۰ مقطع در جاده‌های چهارمحال و بختیاری

از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۰ مقطع از جاده‌های استان چهارمحال و بختیاری ریزش برداری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عزیزالله روشن مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۱۷۰ مقطع از جاده‌های استان ریزش برداری شده است.

او افزود: طی عملیات زمستانه راهداری در سه ماه اول امسال ۲۷ کیلومتر جاده به وسیله بولدوزر و ماشین برف خور برف روبی شد.


بیشتر بخوانید: پیگیری رفع ۲۷ نقطه حادثه‌خیز چهارمحال و بختیاری


روشن با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۸۹ عدد ایمن سازی سرگاردریل، مانع صلب و دماغه ها، ۸۱ کیلومتر ایمن سازی شیب شیروانی ها، نصب ۱۱ عدد ضربه گیر استوانه‌ای و نصب و راه‌اندازی سه دستگاه چراغ آذرخشی چشمک‌زن در محور‌های مواصلاتی استان انجام شده است اضافه کرد: ۱۲۰ کیلومتر پاک سازی قنو‌ها و آبرو‌های طولی، ۴۱۴ مترمکعب پاک‌سازی و تنقیه آبرو‌های کوچک و ۱۶۸ کیلومتر علف‌کنی و بوته‌کنی از جمله اقدامات دیگر راهداری در حوزه پاکسازی جاده‌ها است.

او با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۲ مورد رنگ آمیزی پایه تابلو‌ها در محور‌های استان انجام و ۹۰۰ مترمربع از دیواره تونل‌ها شست‌وشو شده است ادامه داد: نصب ۵۸۸ عدد تابلو‌های اخطار، انتظامی و مسیرنما، نصب ۴۳ مترمربع تابلو‌های اطلاعاتی از جمله دیگر اقدامات راهداری در حوزه علائم بوده است.

روشن گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۵۵ تن آسفالت برای پرکردن گودافتادگی یا چاله در محور‌های استان استفاده شده است.

او افزود: شانه سازی به طول ۳۳۷ کیلومتر، ۱۲۵ مترمربع لکه گیری هندسی راه و پنج هزار و ۲۱۰ مترمکعب مرمت آبشستگی راه‌ها و شانه راه‌ها از دیگر اقدامات راهداری در حوزه مرمت رویه است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار