انجام فعالیت‌های عمرانی با رعایت الزامات زیست محیطی در لرستان

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: عالیت‌های عمرانی با رعایت الزامات زیست محیطی انجام گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد رزم رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به وجود بحران‌های محیط زیستی مانند بحران آب، آتش سوزی جنگل‌ها و مصرف انرژی در کشور، این بحران‌ها را ناشی از عدم رعایت قوانین و اصول زیست محیطی در جامعه دانست.

او تصریح کرد: اصل پنجاهم قانون اساسی به عنوان یک سند بالا دستی، حفاظت از محیط زیست را یک وظیفه عمومی عنوان کرده و بر اساس همین اصل همه اقشار جامعه باید برای حفظ محیط زیست تلاش کنند.

رئیس کل دادگستری لرستان خاطرنشان کرد: به منظور دستیابی به اهداف توسعه پایدار، باید تمام فعالیت‌های عمرانی با رعایت الزامات زیست محیطی انجام گیرند.

رزم با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ منابع طبیعی و محیط زیست گفت: باید با متخلفین و دست اندازان به طبیعت برخورد جدی و قاطع صورت گیرد.

او با تاکید بر انجام فعالیت‌های فرهنگی در حوزه‌های مختلف محیط زیست اضافه کرد: فرهنگ‌سازی و اعلام هشدار‌های محیط زیستی باعث کاهش تعداد پرونده‌ها و تخلفات زیست محیطی خواهد شد.

گفتنی است، در پایان این دیدار با اهداء لباس محیط‌بانی و کارت همیاری، به رئیس کل دادگستری و مدیر حفاظت اطلاعات دادگستری استان، به عنوان همیار افتخاری محیط زیست معرفی شدند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: محیط زیست ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.