عباس زاده غایب بزرگ نساجی برابر تراکتور

مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش برابر تراکتور نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد عباس زاده مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران دوباره مصدومیتش تشدید شد و به مدت ۵ هفته نمی‌تواند تمرین کند. البته مهرداد کفشگری دیگر بازیکن مصدوم نساجی بهبود یافته است و در تمرینات این تیم شمالی شرکت می‌کند.  

مصطفی اکبری پزشک تیم فوتبال نساجی مازندران ضمن تایید این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: عباس زاده سابقه مصدومیت از ناحیه همسترینگ پا داشت و به علت اینکه زودتر از موعد مقرر تمرینات خود را آغاز کرده بود دوباره دچار آسیب دیدگی شد. کار‌های درمانی او را زیر نظر دکتر کیهانی انجام می‌دهیم.  

اکبری درباره اینکه عباس زاده نیاز به عمل جراحی دارد، گفت: مصدومیت عباس زاده با ترزیق آمپول رفع می‌شود و نیازی به عمل جراحی نیست. برای بازگشت این بازیکن به مسابقات نباید عجله کنیم. او در بازی‌های دوستانه با گل گهر سیرجان و سایپا هم حضور نداشت.  


بیشتر بخوانید:


پزشک نساجی مازندران درباره اینکه عباس زاده به بازی با تراکتور می‌رسد، گفت:در صورت نیاز کادر فنی تیم می‌توانیم عباس زاده را به بازی با تراکتور برسانیم، اما با توجه به اینکه فرصت کمی تا این بازی وجود دارد به همین علت نمی‌خواهیم ریسک کنیم. برخی از بازیکنان  با شروع تمرینات دچار آسیب دیدگی شدید شدند که این موضوع به علت دوری بلند مدت آن‌ها از مسابقات بود. در مجموع عباس زاده به بازی با تراکتور نمی‌رسد، اما تلاش می‌کنیم این بازیکن را به بازی‌های بعدی برسانیم.  

اکبری درباره وضعیت سایر مصدومان نساجی مازندران گفت: مصدومیت کفشگری برطرف شده و او در تمرینات شرکت می‌کند. همچنین رضا دهقان دچار کشیدگی از ناحیه دوقلوی پا شده و او تحت درمان قرار دارد و تلاش می‌کنیم این بازیکن را به بازی با تراکتور برسانیم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار