اعتصاب بازیکنان NBA در اعتراض به نژادپرستی در آمریکا

شب گذشته بیش از ۸۰ بازیکن NBA در کنفرانسی تلفنی برای تصمیم گیری درباره بازی نکردن در ادامه فصل این رقابت‌ها شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  شب گذشته بیش از ۸۰ بازیکن NBA و WNBA (لیگ بسکتبال بانوان آمریکا) در کنفرانسی تلفنی برای تصمیم گیری درباره بازی نکردن در ادامه فصل این رقابت‌ها شرکت و با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

کایری اروینگ فوق ستاره تیم بروکلین این کنفرانس تلفنی را رهبری می‌کرد. هدف از این کنفرانس بازی نکردن در ادامه رقابت‌ها به دلیل برابری اجتماعی است. آن‌ها معتقدند اگر بازی‌ها از سر گرفته شود، تمرکز مردم از اعتراضات به نژاد پرستی به سمت مسابقات تغییر پیدا می‌کند و این خلاف خواسته بیشتر بازیکنان NBA است.

البته لبران جیمز یکی از ستاره‌های اصلی NBA در این کنفرانس حضور نداشت و او معتقد است ادامه بازی‌ها تغییر در روند اعتراضات مردم ایجاد نخواهد کرد.

بر اساس تصمیم NBA بازیکنان علی رغم داشتن قرارداد می‌توانند در ادامه این فصل به میدان نروند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
یک چهارم معترضین رو سیاه پوستان تشکیل میدن . اونچه که باعث اعتراصات فرانژادی و فرا قومیتی شده بی ارزشی جان افراد جامعه فراتر از رنگ و نژاد است . در جامعه امروز سرمایه سالار غرب کرونا چهره واقعی تری را از حاکمیت غرب نشان داد . جریان جورج فلوید و برخورد حاکمیت با آن فقط این را نشان نداد که جان سیاه بی ارزش است . جان انسان است که در لیبرال سرمایه سالاری ارزشی ندارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
چقدر با غیرت و انسان دوستن دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
sina
۱۳:۲۳ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
چون خودشون سیاه پوستن
آخرین اخبار