بیمه بیکاری کرونا چه بازه زمانی را پوشش می‌دهد؟

بیمه بیکاری، مشمولان آسیب دیده از کرونا را از اسفند ۹۸ تا پایان اردیبهشت ۹۹ تحت پوشش قرار داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، بیمه بیکاری مشمولان آسیب دیده از شیوع کرونا را از اسفند ۹۸ تا پایان اردیبهشت ۹۹ تحت پوشش قرار داده است.

این ستاد هنوز مصوبه دیگری در این زمینه نداشته است. همچنین برای افرادی که به دلایل غیر کرونایی مانند پایان قرارداد، اختلاف با کارفرما و ... بیکار شده‌اند و در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کرده‌اند از ابتدای تیرماه پیامک ارسال می‌شود تا مستندات خود را در این زمان بارگذاری کنند تا درخواستشان مطابق معیار‌های قانونی بررسی شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۴۹ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
مومنین عادل خردمندان مستضعفین ستم کشیدگان محرومان بینوایان سرتا سر جهان وارثان و حاکمان کره زمین خواهند بود این وعده خداوند جل جلاله است . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام مگر رسانه ملی تریبون صدای مردم نیست. چرا بیمه بیکاری را از مسئولین دادخواست نمیکنید کارگری که سه ماه بیکار شده وهیچ درآمدی نداره ‌و برای تامین حداقل مایحتاج روزانش مونده رسانه ای که موقع انتخابات از مردم برای شرکت در این امر شدیداً تبلیغ می‌کنه. الان کجاست که حامی حقوق کارگر و بی بضاعتها باشه به مسئولین که دسترسی نداریم. پس صادق باشید خودتون پیگیر این نابسامانی اوضاع کارگری ومقرری بیمه بیکاری باشید چرا که شما دسترسی دارید.
آخرین اخبار