کشف زمین خواری در شهرستان دیر

۳۰۰ متر مربع از اراضی ملی به ارزش سه میلیارد ریال از دست سودجویان در شهرستان دیر درآمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف زمین خواری ۳ میلیارد ریالی در شهرستان دیر و آزادسازی حدود ۳۰۰ متر مربع از اراضی ملی در این منطقه خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر تصرف حدود ۳۰۰ متر مربع از اراضی ملی به دست فردی سودجو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی دیر قرار گرفت.

او ادامه داد: با استفاده از امکانات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، بررسی لازم انجام گرفت و پس از جمع آوری اسناد و مدارک و مستندات، مشخص شد که فرد مورد نظر اقدام به تصرف حدود ۳۰۰ متر مربع از اراضی ملی با استفاده از دیوار کشی کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه ارزش مالی اراضی کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوط سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

سوسنی با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با پدیده زمین خواری گفت: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از وقوع این پدیده و اطمینان از صحت آن، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.