از رامسر به لب کارون

پرواز مستقیم رامسر به اهواز به زودی برقرار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ارشاد حاتمی رییس فرودگاه رامسر ،گفت: پس از نشست و رایزنی‌های مسئولان شهرستان با شرکت هواپیمایی کارون، بزودی پرواز مستقیم رامسر به اهواز و بالعکس از طریق فرودگاه رامسر برقرار خواهد شد.

او با بیان اینکه قرار است از روز پنج شنبه ۵ تیر ۹۹ نخستین پرواز رامسر به اهواز انجام شود، گفت:فروش بلیط آن بصورت مجازی از دیروز پنجشنبه ۲۲ خردادماه آغاز شده است.

حاتمی گفت:هواپیمای فوکر ۱۰۰ شرکت هواپیمایی کارون با ۱۰۰ نفر ظرفیت قرار است ابتدا هفته‌ای یکبار و در صورت استقبال گردشگران تعداد پرواز‌های خود را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اولین هواپیمای فوکر با معاون رییس جمهور به رامسر آمد + فیلم

پس از رفع موانع پروازی و افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر و قابلیت نشست و برخواست هواپیما‌های متوسط پیکر از جمله ایرباس و فوکر ۱۰۰، مسئولان شهرستان درحال رایزنی با شرکت‌های متعدد جهت برقراری پرواز به نقاط مختلف کشور هستند.

با توجه به اینکه کسبه زیادی در حوزه‌های مختلف گردشگری رامسر فعال هستند و اقتصاد مردم رامسر به گردشگری گره خورده است بی شک افزایش پرواز‌ها و ورود گردشگران می‌تواند نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و همچنین زیرساختی رامسر داشته باشد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار