بازوند در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه رشد چندانی نداشته است

استاندار کرمانشاه گفت که با اعمال محدودیت های بهداشتی تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا در این استان رشد چندانی نداشته است.

/////هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اعلام وزیر کشور مبنی بر وضعیت خاص استان کرمانشاه و مقابله با ویروس کرونا گفت: استان ما برای مبارزه و مهار ویروس کرونا نقشه خاص خود را دارد و مطابق آن عمل می‌کنیم.

او ادامه داد: در پیک اول بیماری کرونا، استان کرمانشاه مشکلی در زمینه افزایش مرگ و میر یا بستری نداشت، اما در پیک دوم متاسفانه مبتلایان به ویروس کرونا به شدت افزایش پیدا کردند.


بیشتر بخوانید: کرونا در استان خوزستان کنترل شده است


استاندار کرمانشاه یادآور شد: استان ما در شرایط خاص قرار دارد و یکی از دلایل آن هم انجام بیماریابی بیش از حد است؛ روزانه حدود  ۸۰۰ تست در سطح استان انجام می‌شود که از این تعداد ۲۰۰ نفر به این ویروس مبتلا بودند.

بازوند تصریح کرد: تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه رشد چندانی نداشته و تلاش ما مهار حداقلی این ویروس است.

او گفت: محدودیت هایی همچون تعطیلی پارک ها و تالارها، استفاده اجباری از ماسک، دورکاری افراد با سن بالا در ادارات، از جمله اقداماتی است که در استان کرمانشاه اجرا شده است، امیدواریم به زودی شاهد ریشه کن شدن این بیماری در کشور باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
تلاش شما باید مهار حداکثری وریوس باشد آقای استاندار نه حداقلی!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
ویروس
آخرین اخبار