احداث ۲ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در چهارمحال و بختیاری

مراحل احداث ۲ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در استان چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه تعدادی از مدیران استانی و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با معاون اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور برای پیگیری اعتبارات موردنیاز برای اجرای طرح‌های مصوب سفر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دیدار و گفتگو کردند.

عباسی در حاشیه این دیدار با بیان اینکه اختصاص ۱۰۰ درصدی اعتبارات تخصیصی در سال ۹۹ برای اجرای پروژه‌های مصوب رئیس سازمان برنامه و بودجه در چهارمحال و بختیاری مهم‌ترین مصوبه این دیدار بود، اظهار کرد: طبق پیگیری‌های صورت گرفته حدود ۲۵۰ میلیارد تومان به راه‌آهن مبارکه، سفیددشت، شهرکرد، حدود ۱۱۰ میلیارد تومان جهت تکمیل محور شهرکرد، بروجن به لردگان و حدود ۲۲ میلیارد تومان برای تکمیل محور مواصلاتی شهرکرد- ناغان به بازفت اختصاص یافت.

او در خصوص پیگیری برای اعتبارات اجرای پروژه آبرسانی بن به بروجن افزود: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه در مدت زمان تعیین شده اختصاص پیدا می‌کند و عملیات اجرایی این پروژه طبق برنامه زمانبندی شده از سر گرفته می‌شود.


بیشتر بخوانید: سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گیرد


عباسی گفت: همچنین تعداد مراحل احداث دو هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در چهارمحال و بختیاری مازاد بر دو هزار و ۴۴۰ واحد مصوب در صورت اعلام نظر بنیاد مسکن آغاز می‌شود.

او با اشاره به اختصاص اعتبار موردنیاز برای تجهیز بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری از سوی سازمان برنامه و بودجه، یادآور شد: برای تکمیل ساختمان پارک علم و فناوری نیز اعتباری در نظر گرفته شده است.

عباسی در پایان در خصوص تأمین اعتبار طرح‌های جهش تولید در استان تأکید کرد: مقرر شد در نشستی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی الویت‌های استان مورد بررسی قرار بگیرد و بر اساس این اولویت‌ها اعتبار مورد نیاز به طرح‌های مصوب جهش تولید اختصاص پیدا کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار