اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری ۸ سارق در نتیجه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در فامنینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ علی حسن حیدری، فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: در ۴۸ ساعت گذشته در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، با حضور حداکثری مأموران انتظامی شهرستان و یگان‌های انتظامی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان فامنین اجرا شد.

او ادامه داد: در اجرای این طرح، ۸ سارق از جمله سارق موتورسیکلت، اماکن دولتی و منزل دستگیر و ۵ فقره سرقت از جمله سرقت منزل، اماکن دولتی و موتورسیکلت نیز کشف شد.

سرهنگ حیدری گفت: در این ماموریت، ۲ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر کشف و ۱۶ دستگاه انواع وسایل نقیله متخلف نیز توقیف شدند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف نا امن کردن محیط برای مجرمان در طول سال به قوت خود باقی است و اجرایی خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و بر هم زنندگان نظم و امنیت در شهرستان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.