استاندار خراسان رضوی:

تجربه معین‌های موفق اقتصاد مقاومتی در اختیار دیگر معین‌ها قرار گیرد

استاندار خراسان رضوی گفت: تجربیات معین‌های موفق اقتصاد مقاومتی در مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در اختیار سایر معین‌ها قرار داده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در جلسه مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی که با محوریت شهرستان چناران برگزار شد،گفت: متاسفانه در برخی از مقاطع سرمشق‌ها و الگو‌هایی از جمله ائمه اطهار فراموش می‌شوند. الگو‌هایی که در صورت حرکت در مسیر آن‎ها کشور ما و کشور‌های اسلامی وضعیت بهتری را تجربه می‌کردند.
 
او با اشاره به فرمایشی از حضرت علی (ع) مبنی بر ۶ رمز موفقیت انسان‌ها، افزود: اولین رمز در این ۶ گام "هدف" است. در حرکتی که تحت عنوان مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در استان  شروع شده هدف ما تقویت بنیه اقتصادی و توانمند کردن مردم و به دنبال آن تقویت نظام جمهوری اسلامی است.
 
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در استان مدیران اجرایی صبح از ساعت ۷ برای بررسی طرح‌های اقتصادی جلسه برگزار کرده و در مورد آن تصمیم‌گیری می‌کنند. این تلاش ما برای جنگ با بروکراسی نحس اداری است که جریان خدمت را تضعیف کرده است.
 
رزم حسینی با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) دومین رمز موفقیت انسان‌ها را همت بلند و استفاده از تجربیات دیگران نام برد و بیان کرد: در مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی باید تجربیات معین‌های موفق اقتصاد مقاومتی در اختیار دیگر معین‌ها قرار داده شود.
 
او تصریح کرد: مقدس‌ترین کاری که در شرایط امروز می‌توان انجام داد، همین کاری است که معین‌های اقتصاد مقاومتی انجام می‌دهند که زمینه را برای اشتغال بسیاری از جوان‌ها فراهم می‌کند.
 
استاندار خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان چناران، تاکید کرد: چناران حوزه مهمی در استان است لذا باید از ظرفیت سرمایه‌های اجتماعی این شهرستان حداکثر استفاده بشود.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار