برنامه‌های هفته صرفه جویی با توجه به شرایط کرونایی برگزار می‌شود

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال برنامه‌های هفته صرفه جویی با توجه به شرایط کشور، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

برنامه‌های هفته صرفه جویی با توجه به شرایط کرونایی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ اکرمی مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: عمده برنامه‌های هفته صرفه جویی در استان زنجان شامل ارتباط با رسانه ها، برگزاری نشست خبری، تجلیل از مشترکین کم مصرف و تبلیغات محیطی در شهر‌های استان زنجان خواهد بود.

او با اشاره به نام گذاری روز‌های هفته صرفه جویی گفت: مدیریت مصرف آب و برق و خانواده - افکار عمومی و رسانه - صنعت، معدن، سازمان‌های عمومی و موسسات خصوصی و شرکت‌ها - غذا، منابع طبیعی و حفظ محیط زیست – خدمات شهری و روستایی و جلب مشارکت‌های مردمی و مدیریت مصرف آب و برق و آموزه‌های دینی به ترتیب نام روز‌های هفته صرفه جویی در سال ۹۹ خواهد بود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: تقدیر از سازمان‌ها و موسسات دولتی و غیر دولتی که به طور موثر مصارف آب و انرژی خود را کاهش داده اند نیز از دیگر برنامه‌های هفته صرفه جویی در استان زنجان خواهد بود.

اکرمی معرفی و تقدیر از خیرین حوزه آب و انرژی در هفته صرفه جویی را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برای هفته صرفه جویی اعلام کرد.

این مسئول اجرای برنامه‌های فرهنگی و ترویجی در حوزه مصرف بهینه آب را از دیگر برنامه‌های دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان عنوان کرد.
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.