مشارکت ۹۷ درصدی خراسانی‌ها در حذف قبوض کاغذی گاز

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌رضوی گفت: ۹۴ درصد مشترکان گاز شهری و روستایی خراسان رضوی برای تکمیل اطلاعات و دریافت پیامکی قبض گاز همکاری کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن افتخاری مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خراسان‌رضوی گفت:  مشارکتی که اکنون به بیش از ۹۷ درصد برای حذف قبوض کاغذی رسیده است. این سطح از مشارکت موجب شده است تا خراسان‌رضوی رتبه نخست مشارکت مردمی در حذف قبوض کاغذی گاز را در میان استان‌های بزرگ کشور به خود اختصاص دهد.

او افزود: حذف قبوض کاغذی گاز در خراسان‌رضوی اولین‌بار به‌صورت آزمایشی در بردسکن در دستورکار قرار گرفت.طرح حذف قبوض کاغذی با هدف تحقق میز الکترونیک و تحول دیجیتال در ارائه خدمات مطلوب شرکت گاز به مشترکان با نگاه به چشم‌انداز افق ۱۴۰۳ این شرکت انجام می‌شود.
 
مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خراسان‌رضوی ادامه داد: بر این اساس طبق برنامه‌ریزی‌ها و پس از دوره آزمایشی در بردسکن و رفع نواقص احتمالی، مقرر شد حذف قبوض کاغذی گاز به‌صورت یکپارچه در سراسر خراسان‌رضوی اجرا شود.
 
تصمیمی که از ابتدای آذرماه ۹۸ در کل استان عملیاتی شد و تنها ۲ ماه بعد، از مجموع ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار مشترک گاز خراسان‌رضوی، ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار مشترک معادل ۹۴ درصد در طرح حذف کاغذی قبوض مشارکت کردند و در این میان شهرستان‌های رشتخوار، گلبهار، باخرز و بجستان با میانگین ۹۹ درصد بالاترین میزان مشارکت در این طرح را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.