رسولی: اردوی متمرکزی برای تیم ملی تیراندازی برگزار نمی‌شود

مدیر و سخنگوی تیم ملی تیراندازی گفت: در خواست مربیان تیم ملی تیراندازی برای برگزاری اردو‌ها در دست بررسی است، اما هیچ اردوی متمرکزی برگزار نمی‌شود.

///رسولی:همچنان اردوی متمرکزی برای تیم ملی تیراندازی برگزار نمی‌شودناصر رسولی مدیر و سخنگوی تیم ملی تیراندازی در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری اردو‌های تیم ملی تیراندای اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اردو‌ها به صورت متمرکز برگزار نمی‌ شود. مربیان تیم ملی تیراندازی نیز درخواست خود را برای برگزاری اردو‌ها ارائه داده اند. به امید خدا چنانچه شرایط فراهم شود اردوی متمرکز را طبق تاریخی که مربیان درخواست کرده اند برگزار خواهیم کرد.

او افزود: با توجه به رفع ممنوعیت‌هایی که وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا اعمال کرده اند، امکاناتی را  برای ورزشکاران در سالن تیراندازی تهران فراهم کرده ایم تا تمرینات خود را انجام دهند. افرادی که ساکن تهران هستند، این امکانات از طریق فدراسیون برای تمرین تیراندازی  آن ها فراهم شده است؛ همچنین  تعدادی از ورزشکاران شهرستانی با سفر به تهران از این امکانات استفاده می کنند. البته با توجه به شیوع ویروس کرونا خوابگاهی در اختیار هیچ کدام از ورزشکاران قرار نداده ایم و شهرستانی ها به اختیار خودشان برای تمرین به تهران آمده اند.

رسولی ادامه داد: ملی پوشان تیراندازی که بیش از سه ماه  تمرینات خود را با دستگاه شبیه ساز انجام می دادند، نیاز داشتند که تمرینات شان را با ساچمه هم انجام دهند تا آمادگی بیشتری پیدا کسب کنند. به همین دلیل به سالن فدراسیون تیراندازی تهران مراجعه کردند و ما این امکانات را در اختیار آن‌ها قرار دادیم، مربی آن‌ها نیز حضور پیدا کرد و از نزدیک در جریان تمرینات شان قرار گرفت.

سخنگوی تیم ملی تیراندازی گفت: اکنون اردوی متمرکزی برگزار نمی‌ شود ، بلکه برخی از ورزشکاران تیم ملی با حضور در سالن از امکانات استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار