خانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تصمیم لازم در مورد اعتبارنامه تاجگردون بر اساس اسناد موجود گرفته می‌شود

رئیس کمیسیون تحقیق گفت: از امروز تقریبا آمادگی بررسی مدارک علیه اعتبارنامه تاجگردون را در کمیسیون تحقیق داریم.

علی‌اصغر خانی رئیس کمیسیون تحقیق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعتبارنامه غلامرضا  تاجگردون نماینده گچساران که به کمیسیون تحقیق ارجاع داده شده، گفت: امروز بحث‌های مختلفی در مجلس مطرح شد، یکی از دستور کارها هم بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران بود.

او افزود: معترضان نسبت به اعتبارنامه تاجگردون اخطار قانون اساسی را لحاظ کردند و رئیس مجلس هم اخطار را وارد دانست، در نهایت مجلس وارد پروسه رای گیری شد و  اخطار قانون اساسی رای آورد، بر همین اساس پرونده تاجگردون به کمیسیون تحقیق ارجاع می‌شود.


بیشتر بخوانید:

خانی ادامه داد: از امروز تقریبا آمادگی بررسی مدارک اعتبارنامه تاجگردون را در کمیسیون تحقیق داریم و سعی می کنیم با جلسات پی در پی به اتفاق تمام اعضای کمیسیون تحقیق به طور دقیق و کامل همه مدارک را بررسی کنیم.

رئیس کمیسیون تحقیق با بیان اینکه بدون هیچ بحثی به حرف‌های دو طرف در مورد اعتبارنامه نماینده گچساران گوش می‌ دهیم، گفت: در ۱۵ روز فرصتی که کمیسیون تحقیق برای بررسی اعتبارنامه تاجگردون در اختیار دارد، وقت کافی را به دو طرف  می دهیم  تا ان‌شاءالله تصمیم لازم و قانونی بر اساس مدارک و اسناد گرفته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار