کسب ۹ رتبه کشوری در مهرواره نیایش

اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان چهارمحال و بختیاری در مهرواره نیایش خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری با کسب ۳ رتبه‌ برگزیده در بخش ادبی و ۶ رتبه‌ شایسته‌ تقدیر در زمینه‌ ادبی و هنری ششمین مهرواره کشوری نیایش، خوش درخشیدند.

در این مهرواره محدثه قلی پور در بخش داستان کودک، حدیثه هاشمی در بخش داستان نوجوان، رویا نجفی نژاد در بخش متن ادبی نوجوان از مراکز بن و شهرکرد به عنوان برگزیده و معصومه شبانیان و نیلوفر عظیمی دربخش داستان و متن ادبی نوجوان از  شهرکرد و گندمان شایسته‌ تقدیر شدند.

در بخش هنری این رویداد نیز شیدا سعیدی‌زاده در رده‌ سنی ۸ - ۱۲ سال و مریم حافظی در رده‌ سنی۱۳- ۱۸ سال در بخش نقاشی اعضا از شهرکرد، مریم آل‌مومن مربی هنری مرکز مجتمع شهرکرد در بخش عکاسی و مهری مالکی مربی هنری مرکز باباحیدر در بخش نقاشی عنوان شایسته‌ تقدیر معرفی شدند.


بیشتر بخوانید: سومین نشست مجازی انجمن ادبی برگزار شد


این مهرواره که با هدف عمق بخشی به نگاه معنوی اعضا، زیبایی شناسی دینی، تقویت فرهنگ شکرگزاری، توجه و ارتباط با آفریننده‌ی هستی و انس با او از سوی مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی برگزار گردید.

 

مخاطبین مهرواره‌ی نیایش اعضا کودک و نوجوان ۸ تا ۱۸ سال ومربیان مراکز فرهنگی کانون بوده وهیئت داوران از هرگروه سنی در هر فعالیت ۳ اثر را به عنوان برگزیده معرفی و یک تا ۳ اثر را شایسته‌ تقدیر شناختند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار