نیکفر: تست کرونای نورافکن همچنان مثبت است/ ما ترجیح دادیم که لیگ برتر تعطیل شود

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: تست کرونای امید نورافکن کماکان مثبت است و باید روند قرنطینه خود را پشت سربگذارد.

نیکفر: تست کرونای نورافکن همچنان مثبت است/ ما ترجیح دادیم که لیگ برتر تعطیل شودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، پروتکل بهداشتی سازمان لیگ برتر فوتبال را برای شروع تمرینات تیم‌ها  را کامل دانست و اظهار کرد: ما پروتکل  را به طور کامل در تمرینات اجرا می‌کنیم و هر روز مسئولان و ناظران مربوطه اوضاع تمرینات را بررسی می‌کنند. همچنین به صورت هفتگی از بازیکنان تیم فوتبال باشگاه تست کرونا می‌گیریم و  موارد فاصله‌ها در تمرینات گروهی نیز رعایت می‌شود.

نیکفر درباره اینکه تست کرونای نورافکن منفی شده است، گفت: تست امید نورافکن کماکان مثبت است و باید روند قرنطینه خود را طی کند، ما تاکنون چهار مرتبه از اعضای تیم فوتبال سپاهان تست کرونا گرفته ایم و با موازین بهداشتی پیش می‌رویم، چراکه سلامت افراد تیم برای ما بسیار اهمیت دارد.

او ادامه داد: تست چهارمی روز شنبه گذشته از اعضای تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گرفته شد و به استثنای ۲ بازیکن که در قرنطینه به سر می‌برند، خوشبختانه تست بقیه اعضای تیم منفی بود که این ۲ نفر باید تا روز پنجشنبه در قرنطینه باشند.

بازیکنان با تمرین نکردن دچار آسیب دیدگی عضلانی شدند 

سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه پروتکل بهداشتی مدنظر وزارت ورزش و وزارت بهداشت را رعایت می‌کنیم، افزود: امیدوارم با ادامه لیگ برتر فوتبال مشکلی برای هیچ یک از اعضای تیم‌ها پیش نیاید. همچنین در حال گذراندن این روز‌های خاص و حساس هستیم و مدتی بود که بازیکنان ما تمرین نکردند که در این بین آسیب دیدگی عضلانی زیاد است. علاوه بر کرونا اگر تمهیدات لازم اتخاذ نشود مشکلات عدیده‌ای برای بازیکنان تیم‌ها به وجود می‌آید و ان شاالله با رعایت موازین بهداشتی و اصولی تمرینات کمترین آسیب دیدگی را بین بازیکنان تیم‌ها شاهد باشیم.

تمدید قرارداد گولسیانی بستگی به تصمیم سرمربی دارد 

منوچهر نیکفر درباره تمدید قرارداد گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی سپاهان گفت: برای تمدید قرارداد این بازیکن نظر سرمربی تیم مهم است و ما در مسائل فنی تیم فوتبال هیچ دخالتی نداریم. اگر قلعه نویی بگوید گئورگی گولسیانی را می‌خواهد به طور حتم شرایط تمدید قرارداد این مدافع خوب را مهیا خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درباره دیدار‌های تدارکاتی تیم فوتبال این باشگاه تا قبل از آغاز لیگ برتر ایران گفت: یک دیدار روز یکشنبه گذشته با ذوب آهن به میزبانی ورزشگاه نقش جهان داشتیم و تا آغاز مجدد لیگ برتر ۲ یا ۳  بازی تدارکاتی دیگر برگزار خواهیم کرد که در حال رایزنی با برخی از باشگاه‌ها برای برگزاری بازی دوستانه هستیم.

باشگاه سپاهان در ابتدا به ادامه بازی ها اعتراض داشت 

او درباره ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: باشگاه سپاهان جزو اولین باشگاه‌هایی بود که در شرایط کرونایی به ادامه لیگ برتر فوتبال اعتراض داشت، چراکه هیچ اولویتی بالاتر از سلامتی اعضای تیم‌ها و خانواده آن‌ها نیست. به هر حال ما ترجیح داده بودیم که لیگ تعطیل شود، اما تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم. آن‌ها به این جمع بندی رسیدند که لیگ تحت پروتکل‌های بهداشتی ادامه یابد و ما هم پیرو تصمیمات سازمان لیگ خواهیم بود.  

منوچهر نیکفر با اشاره به نشست با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطر نشان کرد: سید محمد طباطبایی دیدگاه‌های مثبت و سازنده‌ای برای توسعه و بالندگی ورزش استان دارد و به عقیده من با مدیریت طباطبایی باشگاه‌های اصفهانی می‌توانند تعامل سازنده‌ای با اداره کل ورزش و جوانان داشته باشند هرچند در دوران محمد سلطان حسینی مدیرکل قبلی این اداره، تعامل مطلوبی بین باشگاه‌ها و اداره کل ورزش و جوانان ایجاد شده بود.  

سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پایان درباره عملکرد ۴ سال گذشته هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: فوتبال رشته ورزشی پر استرسی است، اما هیئت فوتبال تعامل و همکاری خوبی با باشگاه ما داشته است. مسعود هراتیان در راس هیئت فوتبال به همراه همکارانش در کنار ما بودند و هیچ مشکلی با این هیئت نداریم. همچنین حمایت‌های خوبی از جانب آن‌ها داشتیم و امیدوارم این حمایت‌ها همچنان ادامه دار باشد.


بیشتر بخوانید: 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار