بسته حوادث (بیست و یکم خرداد ماه ۹۹):

نجات معجزه آسای راننده خودرو سواری در سانحه رانندگی/ حریق چهار کامیون ترانزیت در مرز دوغارون

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و یکم خرداد ماه ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد دوم امیر عزیزی مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: راننده خودرو سواری هایما به دنبال واژگونی تریلی بر روی این خودرو در بزرگراه شهید شوشتری مشهد، بطرز معجزه آسایی نجات یافت.
 
نجات معجزه آسای راننده خودرو سواری در سانحه رانندگی/ حریق چهار کامیون ترانزیت در مرز دوغارون

او افزود: در پی تماس تلفنی رانندگان خودرو‌های عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی منجر به واژگونی کشنده تریلی بر روی یک دستگاه خودرو سواری هایما و احتمال محبوسی افراد در داخل خودرو، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و پشتیبانی را به محل حادثه اعزام کرد.
 
واژگونی تریلی در حومه مشهد

مدیرعامل آتش نشانی مشهد ادامه داد: با حضور نجاتگران آتش نشانی در محل مشخص شد، سانحه رانندگی به دلیل نامعلومی بین کشنده تریلی و سواری هایما به وقوع پیوسته و شدت حادثه به نحوی بوده که بار تریلی به صورت کامل بر روی این خودرو سواری واژگون گردیده است.
 
تصادف تریلی با خودرو سواری در مشهد
 
عزیزی بیان کرد: به دنبال این اتفاق راننده خودرو سواری در درون وسیله نقلیه محبوس شده بود که قبل از حضور نیرو‌های امدادی این فرد با کمک رانندگان خودرو‌های عبوری از درون خودرو نجات پیدا کرده بود.

او تصریح کرد: آتش نشانان حاضر در محل بلافاصله ضمن ایمن سازی محیط حادثه از آتش گرفتن هر دو خودرو جلوگیری به عمل آورده و با همکاری عوامل پلیس راهور نسبت به بازگشایی مسیر و انتقال خودرو‌ها باید مکانی امن اقدام کردند.

 

چند کامیون در مرز دوغارون خراسان رضوی آتش گرفت

 
حسین آخوند زاده مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تایباد گفت: صبح امروز در پی آتش گرفتن یک دستگاه کامیون ترانزیت حامل بار بنزین به علتی نامعلوم، شلعه‌های آتش به سه دستگاه کامیون دیگر نیز سرایت کرد.
 
آتش سوزی کامیون های حمل بار در دوغارون

او افزود: در این آتش سوزی کابین خودروی حامل بار سوخت بنزین و چادر کامیون‌های همجوار دچار آتش سوزی شد.

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تایباد ادامه داد: برای اطفای این حریق پنج دستگاه خودروی آتش نشانی از مجموعه منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و تایباد به محل اعزام شدند.

آخوند زاده بیان کرد: کارشناسان، میزان خسارت وارد شده را افزون بر یک میلیارد ریال برآورد کرده و در حال بررسی علت وقوع این آتش سوزی هستند.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار