کمبود بازیکن، چالش اصلی تراکتور

باشگاه تراکتور با کمبود بازیکن در ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال مواجه است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تست کرونای ۶ عضو تیم فوتبال تراکتور مثبت شده و این موضوع شوکی بر پیکره این تیم تبریزی وارد کرده است. علاوه بر این حضور نیافتن دژاگه، شجاعی و  بازیکنان خارجی تراکتور تعداد غایبان سرخپوشان تبریزی برای بازی‌های لیگ نوزدهم را به ۱۰ نفر رسانده است.  

به هر حال ابتلای برخی از بازیکنان  به کرونا و غیبت کاپیتان‌های تراکتور و  بازیکنان خارجی به دغدغه اصلی ساکت الهامی سرمربی تیم تبدیل شده است.  

همچنین باشگاه تراکتور مخالف برگزاری لیگ برتر فوتبال است، اما اگر این باشگاه از مواضع خود کوتاه بیاید و تصمیم بگیرد که در بازی‌های لیگ برتر شرکت کند در آن صورت  با کمبود بازیکن مواجه است.  

به هر حال مسئولان تراکتور در ابتدا تصور می‌کردند که بازی‌های لیگ برتر به علت کرونا تعطیل می‌شود به همین علت آن‌ها به دنبال فسخ قرارداد با خارجی‌های خود بودند، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. البته عکاشه حمزاوی و جفرسون یوری به احتمال زیاد نمی‌توانند به ایران بازگردند تا در آغاز رقابت‌ها بتوانند تیم خود را همراهی کنند.  

با توجه به اینکه تیم فوتبال تراکتور بازی‌های حساسی در لیگ نوزدهم دارد به همین علت کمبود بازیکن در خط دفاع و حمله برای این تیم تبریزی دردسر ساز خواهد شد و الهامی باید چاره‌ای در این باره بیاندیشد.  


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار