شرکت پتروشیمی امیرکبیر نمونه بارزی از عمل به تعهدات اجتماعی

امام جمعه شهرک چمران شهرستان ماهشهر گفت: در جریان شیوع ویروس کرونا، شرکت پتروشیمی امیرکبیر نشان داد که خادم مردم است و به تعهدات خود عمل می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین عبادی امام جمعه شهر چمران شهرستان ماهشهر گفت: تلاش‌ها و اقدامات جهادی مدیر عامل و عوامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر در جریان مبارزه با ویروس کرونا، نمونه بارزی از خدمت به مردم و انجام مسئولیت‌ها و تعهدات اجتماعی است.

او با تقدیر از حضور پررنگ شرکت پتروشیمی امیرکبیر در مسئولیت‌های اجتماعی بخصوص ضدعفونی اماکن، معابر و سطوح شهری از آغازین روز‌های شیوع کرونا ویروس افزود: توجه به طبقه محروم شهرستان بندر ماهشهر با تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به اقشار آسیب پذیر منطقه بخوبی قابل مشاهده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه نگاه همه شرکت‌های منطقه باید همین باشد و در تعهدات اجتماعی خود پررنگ‌تر حاضر شوند، اظهار داشت: مشکلات امروزه منطقه با اعتبارات دولتی حل نمی‌شود و همه باید دست به دست هم داده و از ظرفیت‌ها برای رفع معضلات استفاده کنند.

امام جمعه شهرک چمران در ادامه با اشاره به مدیریت جهادی غلام پور مدیر عامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر، از حمایت‌ها و اقدامات او تقدیر کرد و اذعان داشت: انتخاب صباحی مقدم بعنوان مشاور اقوام و عشایر انتخابی آگاهانه است و نام پتروشیمی امیر کبیر با اقدامات مطلوب مدیرعامل و مجموعه آن در جهت تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی بیش از پیش می‌درخشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.