ماجرای لقب عجیب دروزاه بان تیم ملی فوتسال

دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان پس از مسابقات جام جهانی ۲۰۰۸ برزیل لقب عجیبی را از سوی فیفا دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام جهانی ۲۰۰۸ برزیل موفق شد عملکرد درخشانی را از خود نشان دهد به خصوص در بازی با تیم ملی برزیل میزبان آن رقابت‌ها بازیکنان تیم ملی فوستال کشورمان موفق شدند نمایش فوق العاده‌ای از خود در آن بازی نشان دهند. یکی از بازیکنان کشورمان که توانست در بازی برابر برزیل جزء ستاره‌های زمین لقب گیرد مصطفی نظری، دروازه بان تیم ملی فوتسال بود که موفق شد در بازی با تیم ملی میزبان (برزیل)  موقعیت های زیادی را مهار کرد.


بیشتر بخوانید:


به طوری که تیم ملی فوتسال کشورمان در آن مسابقه فقط با یک گل از تیم میزبان شکست خورد. پس از بازی با برزیل، فیفا لقب جالبی را به دروازه بان تیم ملی کشورمان داد و او را با لقب صخره سنگی یاد کرد. این لقب به آن معنا است که دروازه بان ایران به مانند صخره عمل می‌کند وگل زدن به او کار آسانی نیست.

حال پس از گذشت چند سال از این لقب مصطفی نظری دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان به این لقب واکنش جالبی را نشان داد. او در این باره اظهار داشت: تیم ملی فوتسال وقتی در مسابقات جام جهانی ۲۰۰۸ برابر برزیل موفق شد نمایش خوبی نشان دهد من در آن مسابقه به جرات می‌توانم بگویم که بالای ۷۰۰، ۸۰۰ موقعیت گل را از برزیلی‌ها گرفتم و نگذاشتم که دروازه تیم ما به راحتی باز شود. جالب است بعد از آن بازی شنیدم که فیفا به من لقب صخره سنگی را داده که واقعا یک لقب بسیار سختی برای من بود و تبعات سنگینی را هم برای من می‌توانست به همراه داشته باشد. چون شما باید همیشه در مسابقات به مانند صخره عمل کرده و با آمادگی بالایی وارد رقابت‌ها شوید. خدا را شکر من موفق شدم از پس این لقب بر آمده و ۲ سال بعد از آن توانستم عنوان بهترین دروازه بان فوتسال جهان را از آن خود کنم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار