پرداخت ۲ میلیون یورو به ویلموتس هزینه‌ای برای فدراسیون فوتبال نداشته است

رئیس سابق فدراسیون فوتبال کشورمان درباره پرداخت ۲ میلیون یورو به مارک ویلموتس توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از عقد قرارداد فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس بلژیکی، سئول نشین‌ها به این مربی ۵، ۶ ماه حقوق ندادند، اما پس از آن پیش از بازی با عراق ۲ میلیون یورو به حساب وی واریز شد.

گفته می‌شد انتقال پول از امارات به بانک زراعت ترکیه ۱۵۰ هزار یورو هزینه برای فدراسیون فوتبال هزینه داشته است که مهدی تاج این خبر را تکذیب کرد.

او در این باره بیان کرد: خیلی زشت است بگوییم برای انتقال پول از امارات به بانک زراعت ترکیه ۱۵۰ هزار یورو هزینه شده است. ما ۲ میلیون یورو از شستا پول گرفتیم و طبق نامه خزانه دارمان پول را با صفر درصد هزینه ترانسفر از امارات به ترکیه انتقال دادیم

تاج ادامه داد: سلیمانی می‌گوید ما ۲ میلیون یورو را درهم تحویل گرفتیم و وقتی را به ترکیه انتقال دادیم این میان ارزش پول تا حدی بالا رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۲۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و حرد :
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان تهران خاطرنشان کرد: بازنشستگان ۳۰ سال کار کردند و حقوق آن‌ها نباید از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان کمتر باشد، چراکه بازنشستگان به کمتر از این مبلغ راضی نمی‌شوند.!!! .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
بي احترامي ميثاقيان
۰۹:۵۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
آقاي ميثاقيان ( مجري برنامه فوتبال برتر) با بي احترامي با آقاي تاج صحبت كردند ... مگر تلويزيون و بيننده ميليوني در قاب تلويزيون جلسه دادگاه است ... اعتقاد ما به عنوان شهروندان اين است هر كسي ممكن است در تصمميات مديريتي ممكن است اشتباهاتي سهوي ( نه عمدي ) رخ دهد نبايد به جزئي ترين موضوع آنها را متهم كنيم مگر نشينديد كه ديكته ناننوشته غلط ندارد ... بهر حال نبايد خدمات ارزنده افراد زير سوال برود ايشان ( آقاي تاج ) زحمات بسيار زيادي هم كشيدند كه به افتخارات ايران منجر شده است . حضور ايران در جام جهاني در زمان رياست فدارسيون از توجهات ايشان به كليت فوتبال است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
چرت و پرت نگو.همه جای دنیا توی برنامه هاشون از این تندتر مسئولان رو بازخواست میکنند.اینجا خیلی زیاد مسئولین رو سوسول بار اوردن بابا.تابلویه که توی قرارداد ویلموتس بخور بخور هست.وقتی هم که دادگاه رو باختیم،اونموقع بدترم میشه
آخرین اخبار