در نسخه این هفته بخوانید؛

از افزایش سن دانشجویان فرهنگیان تا گلایه وزیر ارتباطات از سامانه شاد

در نسخه این هفته از افزایش سن دانشجویان فرهنگیان تا نارضایتی وزیر جوان از سامانه شاد گفته ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، ما از شما خواهش می‌کنیم که افزایش سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان است را پیگیری کنید؛ این پیام یکی از ۶ هزار دانشجویی بود که خواستار افزایش سن دانشگاه فرهنگیان از ۲۲ به  ۲۴ سال شد به طوریکه ما این موضوع را از وزیر آموزش و پرورش پیگیری کرده ایم .

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش وپرورش در این باره اظهار کرد: پیرو درخواست دانش آموزان به گروهی از افراد مورد اعتماد خود ماموریت دادم که این موضوع را تحت بررسی قرار دهند .

او ادامه داد: ارزیابی ما با احتساب ۴ ساله آموزشی این است که  بیش از ۳۰ سال خدمتی که باید انجام دهند به سنینی می‌رسند که آماده تدریس نباشند و کماکان ورود به دانشگاه فرهنگیان همان ۲۲ سال تعیین شد.

ولی باید به آقای وزیر گفت که این جوان گرایی آنقدر‌ها هم رعایت نمی‌شود و اکنون  از ماده ۲۸ تا سن ۳۵ سال جذب می‌کنند.


بیشتر بخوانید: پاسخ به سوالات دانش‌آموزی شما


در آیتم بعدی به مدرک فروشی دانشگاه پیام نور پرداختیم چرا که  اگر اهل فضای مجازی باشید تبلیغ دریافت مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور آن هم بدون کنکور را مشاهده کرده اید. تبلیغاتی که با لوگوی دانشگاه افراد زیادی را فریب می دهند.

ما هم جریان  این اتفاق را از دانشگاه  پیام نور پیگیری کردیم که طبق گفته مسئولان دانشگاه این موضوع از طریق وزارت علوم و  طریق قوه قضاییه در دست پیگیری است.


بیشتر بخوانید: پاسخ به سوالات پزشکی شما


سامانه شاد که صدای بسیاری از خانواده‌ها ایرانی  را در آورده بود، صدای وزیر ارتباطات را درآورد.

آذری جهرمی گفت: من هم پدر دو بچه هستم و مشکلات را می‌دانم.

او گفت: اکنون  برخی از روستا‌های که به اینترنت نسل اول متصل هستند دستورالعمل دادیم به شرکت‌ها و اپراتور‌ها که نهایت شبکه را به مردم ارائه بدهند.


بیشتر بخوانید: پاسخ به سوالات دانشجویی شما


 ویدئو های که از  بازگشایی‌های مدارس , سرویس های دانشگاهی , دانشگاه ها به دستمان رسده، نشان می دهد با تمام توصیه‌های وزارت بهداشت برای رعایت فاصله اجتماعی اکثر افراد به این موضوع کاملا بی توجه هستند  و این امر جای نگرانی دارد که دوباره ویروس کرونا شیوع پیدا کند؛ هموطنان خودمان به فکر خودمان باشیم.

انتهای پیام/ 

 

برچسب ها: نسخه ، سامانه شاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار