مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم:

هیچ صحبتی با زنجانی‌ها راجع به فروش امتیاز تیم نکرده ام

قلی زاده گفت: تا امروز با هیچ کدام از مسئولان تیم فوتسال اسپیناس زنجان راجع به فروش امتیاز تیم سوهان محمد سیما صحبتی انجام نداده ام.

قلی زاده: با مسئولان اسپیناس هیچ صحبتی انجام نداده ام / عده‌ای به دنبال حاشیه درست کردن برای تیم ما هستندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که صبح امروز در خبر‌ها آمد که امتیاز تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم به اسپیناس زنجان فروخته شده، با واکنش‌های زیادی رو به رو شده است و عده‌ای بر این باور هستند که امتیاز تیم سوهان محمد از قم خارج شده و به زنجان فروخته شده است.

در همین رابطه رسول قلی زاده مالک و مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در گفت و گو با خبرنگار ما درباره فروش امتیاز این تیم به اسپیناس زنجان اظهار داشت: وقتی صبح من این خبر را شنیدم بسیار تعحب کردم. گویا عده‌ای می‌خواهند با این خبر‌ها برای تیم ما حاشیه درست کنند. ما تا امروز با هیچ کدام از مسئولان اسپیناس زنجان صحبتی راجع به فروش امتیاز تیم انجام نداده و به شدت این خبر را تکذیب می‌کنم.


بیشتر بخوانید:


او افزود: در چند ماه گذشته باشگاه‌های زیادی با من تماس گرفتند و راجع به فروش امتیاز تیم صحبت کرده اند، اما من فعلا دست نگه داشته ام و مسئولان ورزش استان قم هم طی روز‌های گذشته وعده‌هایی را به ما داده اند که از تیم حمایت کرده و نگذارند این تیم از استان قم خارج شود. من قبلا هم در مصاحبه هایم اعلام کرده ام که هیچ تمایلی ندارم فصل بعد در مسابقات لیگ برتر تیمداری کنم، زیرا هنوز مطالبات بازیکنانمان را پرداخت نکرده ایم. ابتدا باید مطالبات بازیکنان را پرداخت کرد و بعد از آن به فکر تیمداری افتاد. اگر قرار باشد امتیاز تیم را به فروش برسانیم قطعا خودمان به صورت رسمی رسانه‌ای خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.