دستگیری سارقان سابقه دار در فردیس / اعتراف به ۴۰ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی فردیس، سارقان سابقه دار که اقدام به ۴۰ فقره سرقت به عنف در سطح این شهرستان کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری سارقان سابقه دار در فردیس با اعتراف به ۴۰ فقره سرقتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی دریافت چندین فقره پرونده سرقت به عنف با استفاده از سلاح سرد و تهدید و ارعاب در مناطق مختلف شهرستان فردیس، با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری پرونده و شناسایی سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: در تحقیقات صورت گرفته از شکات و چهره نگاری از چهره فرضی سارقان در نهایت یکی از سارقان شناسایی و در بررسی سوابق وی محرز شد که دارای سوابق کیفری متعدد در سرقت است.

سرهنگ نادربیگی گفت: با اقدام گسترده پلیسی ۲ نفر از راکبان موتورسیکلت با مشخصات مورد نظر شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه، موتورسیکلت آن‌ها متوقف و هر ۲ آن‌ها دستگیر و در بازرسی از آن‌ها تعداد ۷ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

او افزود: سارقان پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان فردیس به ۴۰ فقره سرقت به عنف از شهروندان در مناطق مختلف شهرستان فردیس اعتراف کرده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: از تردد در مکان‌های خلوت، به ویژه اگر پول و اشیای گرانقیمتی همراه خود دارید، خودداری کنید و در صورت ضرورت برای عبور از مکان‌های خلوت، کیف دستی خود را نزدیک به بدن و به سمت پیاده رو نگه دارید.

انتهای پیام / خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.