ذوالنوری، نماینده مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

سرعت، کیفیت و قیمت عوامل تعیین کننده برای پست هستند

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری سرآمد بودن پست را وابسته به سه عامل سرعت، کیفیت و قیمت دانست.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان دیدار مدیران حوزه ارتباطات وفناوری اطلاعات استان قم با نماینده مجلس شورای اسلامی که در محل دفتر این نماینده مجلس برگزار شد، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مجموعه ارتباطات در استان قم به ویژه کارکنان پست گفت: پست استان در جهت رفاه حال همشهریان درروز‌های اوج شیوع کرونا خدمات خوب و موثری ارایه کرده است.

وی مدیریت بهینه و تلاش و غیرت کارکنان پست استان را ابزار‌های عبور از آن شرایط حساس دانست و ابراز امیدواری کرد: شرکت ملی پست با سرمایه بزرگ اعتماد مردم بتواند خدمات جدید و به روزی را عرضه کرده و با در نظرگرفتن سه عامل سرعت، کیفیت و قیمت درعرصه رقابت سرآمد باشد.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گستردگی شبکه توزیع پست و نقش مهم آن در گسترش تجارت الکترونیک خاطرنشان کرد: پست باید با ایجاد راهکار‌های مناسب، بستر لازم را برای توسعه خرید و فروش الکترونیکی درسطح وسیع تری فراهم آورد، زیرا که در دوران پساکرونا ممکن است رویکرد مردم به اینگونه خدمات بیشتر شود.

ابوالفضل باقری‌منش مدیرکل پست استان قم نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پست استان و برنامه‌های پیش رو اظهار داشت: در دوره شیوع ویروس کرونا کارکنان پست برخلاف بعضی سازمان‌ها که در این زمان تعطیل بودند، با جدیت و تلاش مضاعف به خدمات رسانی ادامه دادند.

وی افزود: با توجه به پویش خرید از خانه و شعار در خانه بمانیم، بسته‌های پستی مربوط به خرید‌های اینترنتی وارده به استان، نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته رشد صد در صدی پیدا کرد.

باقری‌منش ادامه داد: با وجود کنترل نسبی شیوع ویروس کرونا، افزایش ترافیک مرسولات خرید اینترنتی کماکان ادامه دارد و خوشبختانه تاکنون پست این استان عملکرد خوبی در توزیع این مرسولات داشته است.

مدیرکل پست استان قم با تشریح وضعیت پروژه GNAF به عنوان طرح کلان پست در اقتصاد مقاومتی، به اقدامات انجام شده در این استان پرداخت و اضافه کرد: با توجه به پایلوت بودن استان قم در این پروژه ملی تمامی اماکن شهر قم ژئوکد وبه هنگام شده است.

همچنین در این دیدار سایر مدیران کل ارتباطات و فناوری، گزارش‌های مختصری از فعالیت‌های انجام شده حوزه مدیریت خود ارائه کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار