سال دیگر چه کسی ساکن پاستور خواهد بود؛

رئیس‌جمهور بعدی ایران کیست؟

یک سال تا انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و نفرات زیادی در مسیر پاستور قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، تقریبا یک سال تا برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ مانده است و بازار پیش بینی‌ها درباره نفرات حاضر در این انتخابات بسیار داغ است. گزینه‌های شناخته شده زیادی در بین گزینه‌های مطرح شده وجود دارد که هر کدام در نوع خود محل بحث و بررسی هستند.

اما نکته‌ای که در بین گزینه‌های مطرح شده وجود دارد، حضور اغلب چهره‌های تازه کار و جدید در رقابت برای رسیدن به پاستور است؛ چهره‌هایی که شاید فعالیت سیاسی خوب و قابل قبولی داشته باشند، ولی برای نخستین بار است که از حضور آنان در انتخابات ریاست جمهوری صحبت می‌شود. در این گزارش به برخی از گزینه‌های احتمالی که در این روز‌ها حضورشان در بین نامزد‌های ریاست جمهوری پیش بینی می‌شود را به همراه سوابق آنان بررسی می‌کنیم.

رئیس‌جمهور بعدی ایران کیست؟

علی اردشیر لاریجانی

علی لاریجانی یکی از گزینه‌هایی است که عزمش برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ از همان روزهایی که برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام نکرد مشخص شد.

او که این روز‌ها گمانه زنی‌های زیادی در خصوص حضورش در هر منصب دیگری مطرح می‌شود و گفته شده به شورای عالی امنیت ملی یا دانشگاه  می‌رود، امروز نامش به عنوان یکی از گزینه‌ها با احتمال بالا برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری مطرح می‌شود.

از پوششی مطهری لاریجانی تا تکنوکراسی بذرپاش و ستاری

رئیس سابق مجلس شورای اسلامی که سابقه سه دوره ریاست مجلس را در کارنامه سیاسی خود دارد، در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۴ به عنوان یکی از نمایندگان جریان اصولگرایی شرکت کرد که با کسب حدود یک میلیون و هفتصد هزار رای، پس از محمود احمدی نژاد، آیت الله هاشمی رفسنجانی، مهدی کروبی، محمدباقر قالیباف و مصطفی معین قرار گرفت.

در هر صورت پیش بینی می‌شود پس از گذشت سال‌ها از اولین حضور او در انتخابات ریاست جمهوری و حضور جدی او در سیاست، لاریجانی یکی از گزینه‌هایی است که در صورت حضور در این انتخابات،ظي می‌تواند گزینه جدی برای سایر رقبای خود باشد.

علی مطهری

حضور یا عدم حضور علی مطهری در انتخابات سال آینده هنوز رد نشده است و او در پاسخ به اینکه آیا در انتخابات شرکت خواهد کرد یا خیر گفت: بستگی به شرایط دارد؛ اگر احساس کنم که باید بیایم و در صورت آمدن رای خواهم داشت ممکن است در انتخابات حضور پیدا کنم.

با توجه به این صحبت‌ها و همچنین بالا گرفتن احتمال حضور علی لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰؛ حدس و گمان‌ها برای حضور علی مطهری به عنوان نامزد پوششی لاریجانی در این انتخابات را شدت می‌بخشد.

از پوششی مطهری لاریجانی تا تکنوکراسی بذرپاش و ستاری

محمدجواد ظریف

شاید تا قبل از تصدی پست وزارت خارجه، نام زیادی از او در رسانه‌ها برده نمی‌شد و چهره‌ای ناشناخته بود. اما پس از رسیدن به سمت وزیر خارجه، در سال‌های اخیر توانست با عملکردی که از خود به جای گذاشت، به یکی از مهره‌های کلیدی دولت‌های یازدهم و دوازدهم تبدیل شود و محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کند.

ظریف پیش از رسیدن به وزارت خارجه در سال ۹۲، در سال‌های ۷۱ تا ۸۱ به عنوان معاون حقوقی و امور بین الملل وزارت خارجه در دولت‌های خاتمی و هاشمی رفسنجانی فعالیت می‌کرد و پس از آن در سال ۸۱ به عنوان سفیر دائم ایران در سازمان ملل انتخاب شد و تا سال ۸۶ در این سمت مشغول فعالیت بود.

از پوششی مطهری لاریجانی تا تکنوکراسی بذرپاش و ستاری

اگرچه او چندی پیش اعلام کرده بود عضو هیچ گروه و جناح خاصی نیست، ولی به گفته علی صوفی، دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات، گرایشات سیاسی محمدجواد ظریف اصلاح طلبانه محسوب می‌شود و اگر نگوییم اصلی‌ترین گزینه، پیش بینی می‌شود به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی برای جناح اصلاح طلب وارد میدان انتخابات خواهد شد.

محمود احمدی نژاد

خبر حضور احمدی نژاد در انتخابات ۱۴۰۰ به قدری در روز‌های اخیر سر و صدا کرد که تقریبا باید منتظر رئیس دولت‌های نهم و دهم در این انتخابات باشیم.

اگر چه برخی اقدامات محمود احمدی نژاد در سال‌های اخیر او را تا حدی به حاشیه برده است، ولی خدمات او در دولت‌های نهم و دهم هنوز از یاد‌ها نرفته است و او هنوز از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار است و در صورت تصمیم به حضور در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند تا حد زیادی برای رقبای خود خطر آفرین باشد.

از پوششی مطهری لاریجانی تا تکنوکراسی بذرپاش و ستاری

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور در این سال‌ها یکی از نفراتی است که نامش در بین گزینه‌های ورود به انتخابات ریاست جمهوری در بین اصلاح طلبان مطرح می‌شود. او که در انتخابات سال ۹۶ به عنوان نامزد پوششی حسن روحانی حضور پیدا کرده بود و با اقبال خوب مردم مواجه شد، پیش بینی می‌شود با توجه به اختلافاتی که بین او و رئیس جمهور وجود دارد، جهانگیری در انتخابات ۱۴۰۰ به دور از سوابق خود در دولت یازدهم و دوازدهم حاضر شود و رویکردی جدید در پیش بگیرد.

از پوششی مطهری لاریجانی تا تکنوکراسی بذرپاش و ستاری

علی صوفی درباره نحوه حضور جهانگیری در انتخابات ۱۴۰۰ می‌گوید: حضور جهانگیری در دولت روحانی به جایگاه اجتماعی ایشان لطمه زده است. وجه اصلاح‌طلب ایشان محرز است و تردیدی در این نیست که اصلاح‌طلبان یا شورای‌عالی سیاست‌گذاری در این امر دچار چالش نخواهند شد. چون ایشان یک چهره اصلاح‌طلب است و تردیدی در اصلاح‌طلبی ایشان نیست. جهانگیری در انتخابات ۹۶ هم که حضور یافت، مردم بلافاصله به ایشان گرایش مثبت نشان دادند و به همین واسطه حتی قدری برای روحانی هم احساس خطر شد که اگر ایشان بخواهد ادامه دهد، ممکن است روحانی در حاشیه قرار گیرد.

صوفی همچنین می‌گوید: جهانگیری باید برای پیروزی در انتخابات ۱۴۰۰ خود را از دولت روحانی مبرا کند و این هنر اوست که تا چه حد بتواند آن را به درستی انجام دهد و به موفقیت برسد.

سعید جلیلی

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی از دیگر نفراتی است که گمانه‌های زیادی در خصوص حضورش در رقابت‌های ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وجود دارد. سعید جلیلی که هم اکنون عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام است، در سال ۹۲ در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و با کسب حدود ۴ میلیون رای بعد از حسن روحانی و محمدباقر قالیباف قرار گرفت.

پیشنهاد تشکیل دولت در سایه یکی ازبرنامه‌هایی بود که سعید جلیلی بعد از انتخابات‌های ۹۲ و ۹۶ مطرح کرد و مورد توجه قرار نگرفت، ولی اخبار فعالیت‌های آن جسته و گریخته منتشر می‌شود.

از پوششی مطهری لاریجانی تا تکنوکراسی بذرپاش و ستاری

محمدرضا عارف

رئیس فراکسیون امید در مجلس دهم و رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان از دیگر گزینه‌هایی است که برخی اصلاح طلبان این روز‌ها از او برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده یاد می‌کنند و شرکت نکردنش برای حضور در مجلس یازدهم، این گمانه زنی‌ها را تقویت کرد.

عملکرد ضعیف عارف در مجلس و شورای عالی سیاست‌گذاری به قدری در کاهش جایگاه اجتماعی و حزبی او نقش داشتند که حضور او در انتخابات ۱۴۰۰ نمی‌تواند خطر جدی برای سایر نامزد‌ها محسوب شود و احتمالا او به عنوان یک نامزد پوششی وارد این عرصه خواهد شد.

از پوششی مطهری لاریجانی تا تکنوکراسی بذرپاش و ستاری

مهرداد بذرپاش

این چهره جوان‌ترین شخصیت اصولگرایی است که پیش بینی می‌شود برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ اقدام کند. او که در سال ۹۶ هم در بین ۵ نامزد نهایی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب (جمنا) برای ریاست جمهوری قرار داشت، از نام نویسی در این انتخابات انصراف داد تا شانس بیشتری به سایر نامزد‌های اصولگرا بدهد.

در هر صورت نام مهرداد بذرپاش که از چهره‌های تکنوکرات اصولگرایان محسوب می‌شود، این روز‌ها نقل محافل رسانه‌ای و سیاسی مرتبط با انتخابات است.

در سوابق مهرداد بذرپاش، مدیرعاملی خودروسازی سایپا، ریاست سازمان ملی جوانان و نمایندگی مردم تهران در مجلس نهم به چشم می‌خورد.

از پوششی مطهری لاریجانی تا تکنوکراسی بذرپاش و ستاری

سورنا ستاری

نام بردن از مهرداد بذرپاش بدون قرار گرفتن سورنا ستاری در فهرست گزینه‌های احتمالی شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، حرارت را از رقابت‌های انتخاباتی خواهد گرفت.

او که این روز‌ها سرگرم معاونت علمی ریاست جمهوری است، در میان چهره‌های جدید یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های اصلاح طلبان محسوب می‌شود.

عملکرد چشمگیر ستاری در حمایت از استارتاپ‌ها و مخالفت هایش با اقتصاد نفتی تا حد زیادی توانست او را در مجامع سیاسی و علمی بالا بکشد تا جایی که یکی از گزینه‌های اصلی وزارت علوم در دولت دوازدهم به شمار می‌رفت.

به نظر می‌رسد سورنا ستاری می‌تواند به عنوان یک چهره تکنوکرات در میان اصلاح طلبان، رقابت جذابی را در کنار مهرداد بذرپاش به عنوان چهره تکنوکرات اصولگرایان برای رسیدن به پاستور رقم بزنند.

از پوششی مطهری لاریجانی تا تکنوکراسی بذرپاش و ستاری

پرویز فتاح

سید پرویز فتاح هم یکی از گزینه‌هایی است که نامش در بین گزینه‌های احتمالی اصولگرایان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دیده می‌شود و این اتفاق برای او دور از ذهن تلقی نمی‌شود. مدتی پیش فتاح در پاسخ به سوالی درباره حضورش در انتخابات ریاست جمهوری گفته بود: سعی می‌کنم در همین سنگر پاسداری کنم و اگر همین مسئولیت را به خوبی انجام دهم خدا را شکر خواهم کرد.

جواب فتاح به قدری مبهم بود که هنوز نمی‌توان درباره تصمیم او برای حضور یا عدم حضورش در این انتخابات نظر قطعی داد.

از پوششی مطهری لاریجانی تا تکنوکراسی بذرپاش و ستاری

محمدجواد آذری جهرمی

زمزمه‌های قصد وزیر جوان این روز‌های دولت دوازدهم، در حالی که حسابی سرگرم فضای مجازی و حضور در شبکه‌های اجتماعی است، به گوش می‌رسد و اخبار ضد و نقیضی از تصمیم او برای حضور انتخابات ریاست جمهوری می‌دهند.

اگر چه برخی رسانه‌ها از آذری جهرمی به عنوان نسخه ایرانی امانوئل مکرون نام برده اند، اما نجات نیا دستیار ویژه وزیر جوان در وزارت ارتباطات چندی پیش در این خصوص گفت: وزیر ارتباطات کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ را به طور کلی رد می‌کند. در هر صورت محمدجواد آذری جهرمی که تا به امروز از جناح خود صحبتی به میان نیاورده است، اما در صورت حضور در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند گزینه مناسبی برای اعتدالگرایان و جریان مستقل باشد.

از پوششی مطهری لاریجانی تا تکنوکراسی بذرپاش و ستاری

اسامی نام برده شده در گزارش بالا محتمل‌ترین گزینه‌ها برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری هستند و برخی رسانه‌ها از گزینه‌های دیگری هم برای حضور در این انتخابات نام برده اند که در بین این اسامی، نام نفراتی مانند محسن هاشمی، عزت الله ضرغامی، عبدالناصر همتی، محمدباقر نوبخت، حسین دهقان، محمدرضا باهنر، مسعود پزشکیان، محسن رضایی و علی شمخانی هم به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۸۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر درویشی
۱۳:۳۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
عشق فقط احمدی نژاددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
دوستان من بهتون این بگم که ریس جمهور بعدی هیچکدوم ازاینها نیست او ناگهانی میاد وبرای همه تعجب اورست که او کیست وچگونه ریس جمهورشد چون او متکی به هیچ کس نیست وفقط ازطرف خداوند مقرراتی او آنچه باید انجام بدهد میدهد
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۲۳:۲۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
فقط عشق احمدی نژاد❤❤❤❤❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
با سلام فقط آحمدی نژاد ....احمدی نژاد احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۰۷:۴۳ ۲۱ دی ۱۳۹۹
من ۱۴سالمه و می‌خوام بدونین که آقای احمدی نژاد رو خیلی خیلی دوست و دلم میخواد اون رئیس جمهور بشه. ⁦❤️⁩
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۴۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
کاش یه دوره بدون رییس جمهور باشیم
United States of America
ایران وطنم
۱۹:۰۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
احمدی قهرمان امید مستضعفان فقط
Iran (Islamic Republic of)
محمد تقی
۰۰:۰۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
فقط سورنا ستاری
احمدی نژاد خبر ندارید با کشور چی کار کرد
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۹:۰۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
تو این مملکت هرکی خوب بود رد شد هرکی سلاحیت نداشت دو بار دوبار رئیس جمهور شد امیدوارم مردمی نژاد ردسلاحیت نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
به مولا مردم آلزایمر دارن.هه
یادتون نیست احمدی نژاد جونتون چیکار کرد با مملکت،یادتون نیست کاری که احمدی نژاد با مملکت کرد هنوز که هنوزه درست نشده،کاری که احمدی نژاد کرد همه شماهارو بدبخت کرد یکم برگردید به عقب و دوره دوم احمدی نژاد رو ببینید الان حالا هی خودتونو بکشید که ریاست جمهوری حق مسلم احمدی نژاده.هه
اون دکل نفت کجاس؟کسی پیداش کرد؟هه معلومه کی وطن پرسته کی وطن فروش ولی یه عده پنبه تو گوششون کردن و احمدی احمدی میکنن. شک نکنید رد صلاحیت با این طرز مملکت داریش اینایی هم که دارم دست و پا میزنن برای احمدی نژاد میدونن که احمدی نژاد به هیچ جا نمیرسه و این دست و پاهای اخرشون توی باتلاقشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
فقط سلطان احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۲۰:۵۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۶:۱۷ ۲۶ مهر ۱۳۹۹
آخه احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
رضاابراهیمی
۰۰:۲۲ ۲۶ مهر ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد عزیز ودوست داشتنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضااسمی پور
۲۲:۱۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
سلطان قلبها،احمدی نژاد،
خداانشااله حافظش باشه
من یه روستایی،راننده هستم،
دوستش داریم ،بخدا،دوباربهش رای دادم،
Iran (Islamic Republic of)
فقیر مستجر
۱۴:۵۵ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
احمدی نزاد فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
خدای تورابه این اربین حسین خودت یکی برامون انتخاب کن اونم امام زمان ای خداما۴۰سال است داریم زجربدبختی نداری فقرفلاکت میکشیم اگرچیزی نمیگویم وهمه راتحمل میکنیم بخاطرشهدابخاطر رحبری وبه خاطراسلام است هرریس جمهوری که اومد به فکرمنافع خودش بودخدایاازتومیخواهیم فرج امام زمان رابرای مابرسون به جزاوحچ کسی برای مات اسلامی کاری نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۰:۱۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
به نظرم از بین این افراد تنها کسی که ساده زیست، با تجربه و موافق ارزش های انقلابه آقای جلیلی هست. ایشون به چپ و راست وابستگی نداره.
امیدوارم که اونی که طرفدارنش دارن خودشون رو تو کامنت ها میکشن اصلا تایید صلاحیت نشه!
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۲۲:۴۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
لطفا هر کس میره برا رئیس جمهوری به فکر مردم باشه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۸:۰۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
سلام. ممکنه هر کی نظر خودشو داشته باشه...راستی شما بگین ان شاء الله
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۶:۲۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد ؟؟ چرا ؟؟ دلیل لطفا !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
احمدی‌نژاد نگو، بگو مردمی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
احمدی نژاد اگه تایید صلاحیت بشه شک نکنید رای میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
یا احمدی نژاد یا هیچی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۲۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
ملت واقعا تا حالا نفهمیدین!!!!!! به پیر به پیغمبر با تغییر رئیس جمهور وضع مملکت درست نمیشه بدتر هم میشه بفهمین!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۰:۱۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۰۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۱۵ تير ۱۳۹۹
به نظرمن باید کسی باشه میانه روودارای برنامه اقتصادی ک مشکل مردم راحل بکنه تندروها صلح طلب نیستن واصلاح طلباراهم نمیزارن کاربکنن فکرمیکنم باتوجه به برنامه های اقتصادی دکتررضایی وبعدازآن عارف بهترین گزینه ها باشن
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۲۰:۱۰ ۰۸ تير ۱۳۹۹
بنظر من انتخابات ۱۴۰۰ چون اصلاح طلبا شرکت نمیکنن انتخابات کم حضوری خواهد بود و یک اصولگرا رای میاره
پیش بینی من اینه که این افراد کاندید میشن
لاریجانی
احمدی نژاد
ولایتی
حدادعادل
جلیلی
احمدی نژاد بیشترین فرصت سوزی تاریخ رو انجام داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۰۵ تير ۱۳۹۹
ایشالله احمدی نژاد قبول شه. مطمئنا کمک ملت میشود
Iran (Islamic Republic of)
هرکی این ملاک ها رو داشت
۱۹:۴۷ ۰۲ تير ۱۳۹۹
یکی،باشه عملا پایبند رهبری باشه نه اینکه صراحتا یا غیر صریح با مبانی ایشون مخالفت کند و ملت رو به درد سر بندازه
1 نگاه به درون جامعه و استقلال خواه و شجاع
2ساده زیست
3غرب زده و وابسته به غرب نباشه حتی در طرز فکر کردن
4 به بهانه آزادی با احکام اسلام مخالفت نکند
5 انتقاد پذیر باشد و اهل تهمت زدن نباشد حتما مؤدب
Iran (Islamic Republic of)
رضآ
۲۳:۴۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
رای ملت ایران مردممی حزب الهی درخط حضرت آقا بفکر کوخ نشینان سید محمود احمدی نژاد گل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۸ تير ۱۳۹۹
نه بابا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۲:۲۷ ۱۸ تير ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد فکر مردم بدبخته.هر کس برابری میخواد تو این کشور رای بده احمدی نژاد.همه مردم باید با هم برابر باشند نه کسی کاخ نشین وکسی چادر نشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
باسلام هیچکدام. نیروی جوان وجدید باید کاندیدبشه این نماینده دادستان اقای رسول بهترین گزینه است. یا افراد جوانی مثل اون که از اقتصاد سررشته داشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
احمدی نژاده اگه رد صلاحیت نکننش
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۲:۲۹ ۱۸ تير ۱۳۹۹
وقتی همه مردم با احمدی نژادن چرا رد بشه؟!دلیلش چیه؟تو این مملکت هر کس با مردم فقیر بود باید ریشش بزنن؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۲۲:۰۵ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
احمدی نژاد دوست داریم انشاءالله که ریس جمهور بشی خداوند پشت پنات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
احمدی نژاد و سرافراز و رستمی و الهام رد صلاحیت خواهند شد
علی مطهری رد صلاحیت
فتاح تایید صلاحیت
لاریجانی رد صلاحیت
جهانگیری تایید صلاحیت
سعیید جلیلی رو نمیدونم اصلا فکر کنم گزینه پوششیه
ستاری که نمیاد
جهرمی که نمیاد
حدادعادل میاد ولی بی سر و صدا روز های اخر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
اگه تنگ نظری نباش و از روی لج و عقده احمدی رد نکنند حتما محمود برنده میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
چه اسمايي ستاري نوبخت جهرمي جليلي
انگار رياست جمهوري مسخره بازيه
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
انشاءالله ريس جمهور بعدی احمدی نژاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
تنها راه نجات ما اگر دنبال تکنولوژی و پیشرفت و جوانگرایی هستیم ایشون خیلی خوبه
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
ایشون کیه ناشناس?
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
تنها راه نجات ما ريس جمهور بعدی احمدی نژاده انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
فقط محمود عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
جلیلی چند سال پیش هر چی گفت درست همون شد کافیه یه جست و جو تو اینترنت کنی. قبل برجام می گفتند جلیلی زبان دنیا رو نمی فهمه در حالی که تو زمان خودش خیلی از اشکالات آژانس رو حل کرد اما بعد برجام هر کی به جلیلی رای نده به کشورش ظلم کرده.
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
کی گفته ?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
عشق فقط جلیلی ساده زیست، با تقوا، مستحکم، با برنامه مخصوصا تو این چند سال به خیلی جاها سفر کرده و آشنایی کاملی با ظرفیت های کشور داره.

جلیلی
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
انشاءالله ريس جمهور بعدی احمدی نژاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
فقط مردمی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام عزیزان. میگم بیایم حداقل یه بار به جوونا میدون بدیم منظورم محمد جواد آذری جهرمی هست شاید حال جوونا رو بهتر درک کنه به نظرم.ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
بله حتما
کسی که بدون آزمون و با پارتی بازی جذب شده باشه حتما درک بسیار زیادی خواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
واییییییییی یعنی یکسال دیگه تا ۱۴۰۰ مونده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۱۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
سورنا...بچه پایگاه هوایی..عاشقشم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۴۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
کثیف ترین آدم ها آدم هایی هستند که به حقا الناس خیانت میکنند این رو بدونید
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
ريس جمهور خوب یعنی احمدی نژاده
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۳۵ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
امیدوارم دلار و بنزین و قیمت خودرو = جهانگیری
و اف ای تی اف و سی اف تی و برجام و جلوگیری از طرح شفافیت درآمد نماینده ها = لاریجانی
روحانی = بی نهایت مشکل و فساد
رو یادتون بمونه و گول اون قهقهه های روحانی رو نخورید که
به اصلاحات رای بدید
دوباره تاریخ رو تکرار نکنید
تمام سیاست هایی که در این مملکت اجرا شد طرح و ایدش از جهانگیری بوده نه روحانی
پس جهانگیری و لاریجانی عملا اگر رای بیارند یک هشت سال بدتر از روحانی را رقم خواهند زد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
مطهری که یکی مثل جهانگیری و روحانیه
برضد حرف های رهبر همیشه حرف میزنه
در مجلس رد صلاحیت شد و در انتخابات هم رد میشه
احمدی نژاد که رد صلاحیت خواهد شد الکی خودتونو تیکه پاره نکنید
جهانگیری و لاریجانی تایید صلاحیت میشن اما فقط لاریجانی شانس برنده شدن در انتخابات را دارد
البته اگر مردم احمقانه تصمیم بگیرند این اتفاق خواهد افتاد
جلیلی تایید صلاحیت اما در زمره کسانی که حامی مستضعفین هستند فتاح نفر اول لیست است نه جلیلی
ستاری و جهرمی هم تایید میشن ولی رای ندارن
در کل رقابت اصلی بین لاریجانی و فتاح و اگر عارف بیاد هم رای میاره
رقابت اصلی بین این سه نفر هستنش
لطفا به فتاح رای بدید
چون لاریجانی و عارف ==== 100 برابر بدتر از روحانی
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
رياست جمهوري حق مسلم كسيه كه راه حل مشكلات جمهوري اسلامي رو پيدا كنه مخصوصا كرونا رو و غير از اين هر كي رئيس جمهور بشه به مملكت و به نظام خيانت شده
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
رياست جمهوري فقط حق مسلم احمدی نژاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
احمدی‌نژاد حق مسلم ما است
Iran (Islamic Republic of)
یوسفان
۰۶:۰۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
جلیلی مرد عمله اون نشون داد حتی با رای نیاوردنش با درست کردن دولت سایه در گره گشایی از فعالیت های اقتصادی و مشکلات مردم اهل کار و تلاشه مخلصانس وگرنه مثل باقی میرفت گوشه ای مینشست تا انتخابات بعدی
نظر من جلیلی و یا رئیسی یا بذرپاش سه فرد با روحیه انقلابی .. احمدی نژاد درسته خوبه ولی نشون داد سرپیچی از دستور رهبری رو خوب بلده و یکم خطرناک شده ... تهش ملت انقلاب آدم انقلابی میخواد نه غرب گرا بفهمید باز به این اصاحطلبای خالی بند رای ندید
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
ريس جمهور خوب یعنی احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
فرزند وطن و امیرکبیر ثانی
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۲:۵۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
ان شاء الله بساط این نهاد جمع بشه و تبدیل به نهاد نخست وزیری یا صدر اعظمی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
بی سواد
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
انشاءالله نه ان شاء الله
رياست جمهوري فقط حق مسلم احمدی نژاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
فقط امیرکبیر
Iran (Islamic Republic of)
حسین عیدی
۰۱:۱۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
حرف های سعید جلیلی تک به تکش برای من واقعیت پیدا کرد ولی حیف آدم ناشناخته ای هستش
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۰۰:۵۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
فقد احمدی نژاد پول دولتو ریخت تو جیب ما مسکن مهر اورد یارانه اورد سهام عدالت اورد خیلیا زندگیشون ب یارانه و سهام عدالت بنده
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
انشاءالله ريس جمهور بعدی احمدی نژاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
مال همینه که بهش می گند امیرکبیر
امیر کبیر هم دریافتی نجومی درباریان و نجومی ها را زد و به مستضعفان رسید
دقیقا مانند سعید رجایی
امیرکبیر ، رجایی و احمدی نژاد قرابت های زیادی دارند همشون مردم دار و وطن پرست متدین بودند نه وطن پرست دروغین و لاییک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
رای من

سعید جلیلی یا سورنا ستاری

من عملکرد رو میبینم.

از هر دو حزب اصول گرا و اصلاح طلب و ... بیزارم. حزب فقط ؛ حزب خدا؛ کسانی که کار می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
و رای عامه مردم هم فقط و فقط دکتر مردمی نژاد
چون شخصی محترم و از جنس خود ملت است نعمت از جنس نجومیها مرفه بی درد
Iran (Islamic Republic of)
واقعیت
۰۰:۴۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
خواهشا یکبار هم که شده بر اساس جناح رای ندید
و اولویت برای انتخابتون جناح نباشه
یکبار هم که شده به تخصص و توانایی فرد بنگرید
و ببینید که آینده با آن فرد چه شکلیه
عقل سلیم میگوید جناب آقای ستاری بهترین گزینه است
به دو دلیل :
1- متخصص و تضمین کننده آینده علمی کشور و درنتیجه پیشرفت کشور
2- اقای قالیباف ایشان را قبول دارند
و واقعا کاربلد است و به فکر آینده کشور هستن
مجلس و دولت یکصدا باعث پیشرفت دوچندان کشور میشود
امیدوارم مردم ما یکبار عاقلانه ببینند
یکبار عاقلانه بررسی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
اگر محمد خاتمی عزیز باشد من می روم پای صندوق وگرنه رای نمی دهم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
ايشان در زمان وزارت دكتر خاتمى دكتر خاتمى اش ما را كشت ولى وقتى كانديداى رياست جمهورى بودنش بررسى ميشد معلوم شد سر راه خودش از اردكان به تهران با يك توقف در اصفهان يك مدرك كارشناسى فلسفه براى خودش دست و پا كرده بود و بعدا با حجت الاسلام خاتمى مملكت را نه چندان مطلوب اداره كرد.
Iran (Islamic Republic of)
طاهره
۰۰:۴۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
فقط آقای محسن هاشمی میتونه کشور رو به خوبی اداره کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
بله فعلا که مفسدان در هیات دولت و مجلس و ... جولان می دن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
نمى تواند و انقدر عاقل است كه ميداند نميتواند كانديدا نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
احمدی نژاد به چه حقی میخواد دوباره بیاد؟؟؟ خجالت نمیکشه ؟؟؟؟؟؟
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
خجالت بکشه چه??
رياست جمهوري فقط حق مسلم احمدی نژاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
فقط آقای علی مطهری که بشدت ولایی و حامی مردم هستن پیروز میشن
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
فقط میشن
ريس جمهور خوب یعنی احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
مطهری
مردم اصلا برایش مهم نبودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
خاوری در زمان احمدی نزاد کار میکرد و
چه دزد قهاری از اب در امد
معاون اش هم در زندان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
خاوری دست پخت اصلاحات بود و فقط از بانک سپه با ملی منتقل شده بود و احمدی هم عالم به غیب نبود که بدون این موجود مزخرف چه شیاد و غارتگری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
به شخص جدید و جوان و نخبه و کار بلد با کلی ایده رای بدهید
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
جوان و نخبه? نداریم
رياست جمهوري فقط حق مسلم احمدی نژاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
خواهشا یکبار هم که شده بر اساس جناح رای ندید. اینها باعث عقب ماندگی کشور شده اند
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
رياست جمهوري فقط حق مسلم احمدی نژاده
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۰۰:۳۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
رای ما محسن هاشمی
رای ما محسن هاشمی
رای ما محسن هاشمی
رای ما محسن هاشمی
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
محسن هاشمی کیه???
رياست جمهوري فقط حق مسلم احمدی نژاده
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۰:۳۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
فقط محمدجواد آذری جهرمی. عشق منه
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۰:۰۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
بهترین ها فقط جهانگیری و ظریف و مطهری. یکی از یکی بهتر. قطعا مردم عاقل هم به اینها رای میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
خدا شفات بده
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
رياست جمهوري فقط حق مسلم احمدی نژاده
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۰:۰۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
کسی که اطرافیان و مشاورانش به جرم اختلاص در زندان باشند لیاقت ریاست جمهوری را ندارد(احمدی نژاد)....
متاسفانه مردم ما خیلی فراموشکار هستند...........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
گناه یکی دیگه رو به پای احمدی نژاد ننوبسین
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
رياست جمهوري فقط حق مسلم احمدی نژاده
Iran (Islamic Republic of)
محسنی
۰۰:۰۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
کاش یکم برید راجب آقای ستاری تحقیق کنید. ایشون نجات بخش علم و صنعت کشور بودن. شرکت های دانش بنیان در حال نابودی رو سریعا احیا کردند و ..........
همه اونها فقط شعار میدن به جز ستاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
ایشون آدم روحانیه حواستون باشه رای ندین
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
ناشناس همه روحانیون بدنیستن
ريس جمهور خوب یعنی احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
یلدا546
۰۰:۰۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
واقعا یادتون رفته احمدی نژاد چند سال اقتصاد رو نابود کرد؟؟؟؟
یادتون رفته احمدی نژاد چند سال اقتصاد رو نابود کرد؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
شما به نابودی اقتصاد در دودان دولت فعلی بیشتر فکر کنید
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
اقتصاد تو رو نابود کرد
ريس جمهور خوب یعنی احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
سرباز رهبری
۲۳:۵۹ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
احمدی نژاد به چه حقی میخواد دوباره بیاد؟؟؟ خجالت نمیکشه ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
آدمای نمک نشناس
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
سرباز رهبری ريس جمهور خوب یعنی احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
سليمان شيخ زاده
۲۲:۱۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
احمدى نژاد يك كمبود داشت و ان اينكه زبان انگليسى حتى در حد سلام و احوالپرسى بلد نبود و اين نقص مسلمى بود براى يك رييس جمهور حالا ٧ سال است نزد افرادى كه زبان مادرى ان ها انكليسى است مشغول ياد گرفتن است تا جاييكه از ظريف هم جلو زده و ان شاء الله سخنراىى كوبنده او را با لهجه تمام انگليسي / امريكايى در سازمان ملل خواهيم ديد و شنيد.
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۲۳:۵۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
انقلابی ترین کاندیدا فقط علی مطهری. انشالله رای مردم ایران ایشون باشه
Iran (Islamic Republic of)
اصغری
۲۳:۵۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
درود بر علی مطهری انقلابی و شجاع
درود بر علی مطهری انقلابی و شجاع
درود بر علی مطهری انقلابی و شجاع
درود بر علی مطهری انقلابی و شجاع
درود بر علی مطهری انقلابی و شجاع
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۳:۵۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
تورم 430 درصد زمان محمود. ثانیه ای قیمت ها چند برابر میشد. ویران کرد کشور رو. دوباره برمیگرده چه ... بکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
عجب پس تو این دولت باید تورم میلیونی باشه ۴۳۰ رو از کجا آوردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
سورنا ستاری از همه معقول تره
تازه مورد تایید قالیبافه
و مشکلی با مجلس نخواهد داشت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
عموم مردم طرفدار مستر محمود هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
گزینه هاتون چنگی به دل نمیزنند... یعنی کس دیگه ای نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۲۳:۴۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
از این نظرات میشه فهمید که ستاری و مطهری خیلی محبوبن و حتما رای میارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
اینها جفتش حریف آرای باطله نخواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۳:۱۴ ۱۸ تير ۱۳۹۹
احمدی نژاد بیاد صد در صد رای میاره
Iran (Islamic Republic of)
نگین
۲۳:۴۴ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
دکتر مطهری مردی شجاع و مدبر و کاربلد هست. کلی هم طرفدار داره تو شهر ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
بابا حداقل می کفتی ستاری شاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
چرا همه خرابکاری های دولت فعلی رو گردن دولت احمدی نژاد میندازین. هرکسی ممکنه ایراداتی داشته باشه ولی دلیل نمیشه خدمات و توانایی هاشو نادیده بگیریم.هر چی باشه از همه اینا بهتره
Germany
امید
۲۳:۰۹ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
محمود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
اول امید ما به خدا و بعد به ستاری و مطهری هست
Iran (Islamic Republic of)
نصرتی
۲۱:۳۴ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
به نظرم اگه محمدباقر نوبخت کاندید بشن خیلی خوبه. خیلی مهربان و منظم و خوش اخلاق و مومن هستن.
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
خوش اخلاق که دلیل نیست نصرتی
ريس جمهور خوب یعنی احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
تویی که هزار بار نوشتی رای ما احمدی نژاد، خیلی بیکاری و اینو بدون که مردم شریف ایران هیچ وقت به احمدی نژاد که هر بلایی سر کشور آورد و خجالت نکشید، رای نمیدن
United States of America
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
انشاءالله ريس جمهور بعدی احمدی نژاده
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۳:۱۷ ۱۸ تير ۱۳۹۹
شما کل نظرات را ببین فقط اون یکی را دیدی؟!همه با احمدی نژادن داداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
بهتر از نوبخت هیچکس نیست. رای همه انشالله همینه.
خیلی مهربون و خوش قلبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
افراد روحانی دیگه محبوبیت ندارند
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
ازچه نطر??
ريس جمهور خوب یعنی احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
نوبخت یادآور نجومیها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
اگه جناب آقای مطهری عزیز تایید صلاحیت نشه مشارکت همه مردم خیلی خیلی پایین میاد.
خود من که با خانواده اگه ایشون نیاد اصلا رای نمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
1000 تا رای هم نداره
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
بشه نشه رای میدی نمیدی مده
ولی ريس جمهور خوب یعنی احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ج
۰۳:۲۰ ۱۸ تير ۱۳۹۹
همه موندن تو وخانوادت رای بدی؟!!!خخخ آخه تا احمدی نژاد با اون همه کار که برا مردم کرد هست اینا رای میارن؟!احمدی نژاد اگر بیاد اندازه همه اینا رای میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
درود بر سورنا ستاری
درود بر سورنا ستاری
درود بر سورنا ستاری
درود بر سورنا ستاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
من به اعضای دولت آقای روحانی رای نــمیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
احمدی نژاد تأیید صلاحیت هم بشه رأی نمیاره
اون در دوره های قبل اشتباهات فاحش زیادی داشته
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
احمدی نژاد تأیید صلاحیت میشه
ولی ريس جمهور خوب یعنی احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۲۱:۲۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد عشقه انشالله رییس جمهور بعدی احمدی نژاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
هیچ کدومشو تو بحث خدمت به محرومین به گرد پای محمود احمدی نژاد نمی رسن . به قیافه هاشون که نگاه می کنی اشرافی گری تو نگاهشون موج می زنه { به جز آقای سعید جلیلی که انسانی مومن و انقلابی هستند ) .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
برو بابا احمدی نژاد که کلا نابود کرد همه چی رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
احمدی نژاد میلیاردها دلار پول نفت رو چیکار کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
چشم اینو ندارن که ببینن احمدی نژاد این همه طرفدار داره
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
ولی ريس جمهور خوب یعنی احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۳:۲۴ ۱۸ تير ۱۳۹۹
لطفا چرند نگو شما شاید از همون سرمایه دارا باشی که احمدی نژاد حالتو گرفت.بساز بنداز بودی یا دلال خونه؟یا حقوق نجومی بگیر؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۳۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
دولت اصلاح طلب = فتنه های بیشتر
پسرفت بیشتر
دزدی و فساد های زنجیری بیشتر
عهدنامه های ننگین بیشتر
خیانت بیشتر
و ........

لطفا غیرت داشته باشید و رای درست بدهید اینبار
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
رای درست ريس جمهور خوب یعنی احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
من به جای وزیران آقای روحانی باشم، اصلاً اقدام نمی‌کنم. کی رای به اینها میده آخه؟؟؟!
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
ولی ريس جمهور خوب یعنی احمدی نژاد رای بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
فقط انقلابی باشه. مذاکره نمی‌خواهیم.
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
ولی ريس جمهور خوب یعنی احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
عشق همه ما مردم آقای نوبخت عزیز دلمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
آخه چرا ؟ مگه الان نوبخت نیست!!!! کمی کمی کمی عقل نیاز داریم.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۳:۰۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
همون نوبختی رو میگی که نجومی بگیران رو ذخایر نظام گفت
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۳:۳۱ ۱۸ تير ۱۳۹۹
خداوکیلی خودت خندت نمیگیره؟!کی آخه به نوبخت رای میده؟!!!اونم کسی که طرفداره سرمایه داری وروحانی هست وبه قول این آقا نجومی بگیران را ... مردم فقط به احمدی نژاد رای میدن.اصلا اگر اون بیاد رای میدن وگرنه اصلا رای نمیدن با این شرایطی که روحانی درست کرده براشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
یا نوبخت یا ستاری یا مطهری تمااااااااااااااااام شد. والسلام
Mauritius
ناشناس
۰۰:۵۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
دقیقا بازم تاریخ تکرار میشه با امصال شما و ما باز باید بدبختی بکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
هیچ‌یک از افراد بالا، نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ج
۰۳:۳۴ ۱۸ تير ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد.پرقدرت وکار کن.هرچی این هشت سال روحانی هیچ کار نکرد اگر ایشون بیاد جبران اونم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
رئیس‌جمهور بعدی، هیچ‌کدام از اینها نیست. ولی با طیف آقای روحانی هم یکسو نیست.
Germany
ناشناس
۰۲:۳۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
چه جوری هیج کدوم از اینها نیست؟کسی دیگه نمونده
Iran (Islamic Republic of)
علی شیرخدا
۱۸:۰۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
اگر لاریجانی رییس قبلی مجلس رای بیاره
وضع و اوضاع صد برابر روحانی بدتر خواهد بود
آخرین اخبار