دیدار و تقدیر فرمانده سپاه خوزستان با ورزشکار مدال آور

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان با ورزشکار مدال آور دو ومیدانی در اهواز دیدار کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرگرد پاسدار رضا باقری مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان گفت: فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) استان با رضابوعذار ورزشکار مدال آور دو ومیدانی در اهواز دیدار کرد.

او بیان داشت: پس از آنکه آمریکای جنایتکار و تروریست، ناجوانمردانه دست به تحریم، سردار بزرگوار پاسدار شاهوار پور زد، برادر رضابوعذار ورزشکار و مدال آور خوزستان در رشته ورزشی دو میدانی در حرکتی انقلابی و جهادی به پاس ارج نهادن به زحمات سردار، مدال‌های خود را تقدیم او نمود و از حرکت آمریکای جنایتکار اعلام انزجار کرد.

باقری افزود: پس از این حرکت انقلابی، سردار پاسدار شاهوار پور تصمیم گرفت به دیدار این ورزشکار برود و از کار خوبی که انجام داده تشکر نماید و مدال‌ها را با هدیه تقدیم این ورزشکار نمود و از کار ارزشمند این ورزشکار تقدیر و تشکر نمود.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: به پاس زحمات و خدمات شایسته خبرنگاران بسیجی که در طول سال پای کار هستند و رویداد‌های خبری ورزشی را منعکس می‌نمایند بصورت ویژه از این افراد در خوزستان از طرف سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت، ولی عصر (عج) استان در روز‌های آینده مورد تقدیر خواهند گرفت.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.