مددجویان بهزیستی در چهارمحال و بختیاری صاحب خانه می‌شوند

امسال ۶۳ واحد مسکونی برای مددجوی بهزیستی چهارمحال و بختیاری احداث می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، معصومه محمدی مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری در آیین انعقاد تفاهم‌نامه بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) استان گفت: امسال ۶۳ مسکن برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان احداث می‌شود.

او افزود: این واحد‌های مسکونی برای معلولان و زنان سرپرست خانوار استان احداث خواهد شد.

محمدی اضافه کرد: پروانه ساخت زمین‌های پیش بینی شده برای جامعه هدف اخذ و برای آماده سازی در اختیار قرارگاه خاتم الانبیا (ص) قرار خواهد گرفت.

او با تأکید بر اینکه طراحی، ساخت و صدور پروانه ساخت این تعداد واحد مسکونی از سوی سه نهاد بهزیستی، بنیاد مسکن و قرارگاه خاتم‌الانبیا انجام می‌شود ادامه داد: تأمین زمین بر عهده خود مددجو است و در صورتی که خانواده دارای معلول زمین نداشته باشد، زمین از سوی بنیاد مسکن تأمین می‌شود.

محمدی گفت: معافیت از پرداخت هزینه انشعاب آب، برق و عوارض صدور پروانه ساختمانی این واحد‌های مسکونی از طریق سازمان بهزیستی با همکاری بنیاد مسکن پیگیری خواهد شد.

او افزود: پارسال ۹۰ مسکن برای خانواده دارای دو معلول در مناطق شهری و ۲۳۲ مسکن روستایی برای مددجویان احداث شد و ۵۰۰ خانواده دارای تک معلول و دو معلولی در استان فاقد مسکن شناسایی شدند که اجرای طرح‌های مسکن بهزیستی با اولویت این خانواده‌هاست.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.