در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اینترنت رایگان به دست دانشجویان نرسید

رئیس مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه شهید بهشتی گفت: اینترنت برای دانشجویان رایگان نشده و هنوز هم شرایط مانند گذشته است.

سلام ناظمی، رئیس مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سرانجام رایگان شدن اینترنت دانشگاه‌ها برای دانشجویان به منظور شرکت در کلاس‌های مجازی اظهار کرد: طبق نظر سنجی که در میان دانشجویان انجام دادیم، اینترنت برای دانشجویان رایگان نشده و هنوز هم شرایط همانند گذشته است.

او درباره ابلاغ نامه از سوی وزارت ارتباطات به دانشگاه‌ها برای رایگان شدن اینترنت‌های دانشجویان و استادان تصریح کرد: وزارت ارتباطات در نامه‌ای خبر از رایگان شدن اینترنت دانشگاه‌ها داد، اما به صورت عملی و طبق آماری که از دانشجویان به دست ما رسیده است، از تمام دانشجویان به منظور شرکت در کلاس‌های مجازی هزینه اینترنت کم می‌شود.

رئیس مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد: مشکل اصلی که برای آموزش مجازی دانشجویان، بحث تهیه اینترنت و هزینه‌بر بودن آن است، به همین دلیل دانشجویان خواستار رایگان شدن حجم اینترنت مصرفی کلاس‌های مجازی شدند.

ناظمی گفت: دانشجویان معتقدند حضور در کلاس‌های آنلاین از حجم اینترنت آنها می‌کاهد و ماهانه حدود ۲۰۰ هزار تومان برای آنها هزینه دارد.

نحوه شارژ اینترنت کارکنان دور کار دانشگاه شهید بهشتی

رئیس مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به حمایت این دانشگاه از شاغلان دور کار گفت: مرکز امور پشتیبانی هر ماه ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار تومان اینترنت کارشناسانی که به عنوان دور کاری فعالیت دارند را پرداخت می‌کند.

ناظمی یادآوری کرد: در این شرایط بحرانی که ویروس کرونا تمام جهان را در برگرفته است، ما خواستاریم تا زیرساخت‌های اینترنتی و سرویس دهی در این زمینه به صورت رایگان در اختیار دانشگاه قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار