گوشی منعطف شیائومی یک کپی ناشیانه از Mate هوآوی است!

با انتشار طراحی اولیه گوشی منعطف شیائومی مشخص شد که این شرکت از گوشی منعطف هوآوی ایده گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا گزارش‌هایی از هوآوی Mate Xs منتشر شده است که از نحوه طراحی آن خبر می‌دهد. طراحی این گوشی منعطف به شکلی است که صفحه نمایش آن پس از تا شدن بیرون از گوشی باقی می‌ماند. به نظر می‌رسد علاوه بر طرفداران، خود مسئولان شیائومی نیز از این طراحی خوششان آمده است. در جدیدترین تصاویر منتشر شده از دستگاه منعطف آینده این شرکت، شباهت بسیاری بین گوشی منعطف شیائومی و هوآوی وجود دارد.

شباهت طراحی گوشی منعطف شیائومی با رقیب خود

به نظر می‌رسد شیائومی با طراحی استفاده شده در Mate Xs بسیار موافق باشد، زیرا به تازگی طراحی اولیه‌ای از گوشی منعطف احتمالی این شرکت در فضای مجازی منتشر شده که دارای طراحی مشابه با ساخته جدید هوآوی است. این طراحی اولیه که ۵ ژوئن ۲۰۲۰ در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد، نشان داد شرکت پشت پوکو و ردمی در حال برنامه ریزی برای ارائه یک دستگاه است که بسیار به Mate Xs هوآوی شباهت دارد.

صفحه نمایش این گوشی از سمت چپ باز می‌شود و آن را به یک دستگاه مربع شکل تبدیل می‌کند. این مسیر جدید که شیائومی برای دستگاه منعطف آینده خود پیش گرفته بسیار با طراحی که در اوایل سال ۲۰۱۹ منتشر شد، تفاوت دارد.


بیشتر بخوانید: جک دورسی پیش از حذف پست خشونت‌آمیز ترامپ از تصمیمات ما باخبر بود


شیائومی از طراحی هوآوی برای گوشی منعطف آینده خود استفاده کرد

جزئیات طراحی گوشی منعطف شیائومی

آن چه در طراحی اولیه جدید شیائومی می‌بینیم، یک دستگاه شبیه Mate Xs است که حاشیه ضخیم‌تری در یک طرف خود دارد و دوربین چهارگانه، فلش و یک دکمه مرموز در آن قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد دکمه مرموز برای باز کردن لولا باشد، زیرا در Mate Xs نیز دکمه‌ای وجود داشت که به کاربر کمک می‌کرد آن را از حالت عادی به تبلت کوچک تبدیل کند. در کنار همان ماژول ضخیم‌تر، دکمه‌های صدا و پاور را می‌بینیم که در پایین آن یک درگاه USB Type-C استاندارد قرار دارد.

شیائومی از طراحی هوآوی برای گوشی منعطف آینده خود استفاده کرد

هنوز تا دیدن نمونه نهایی گوشی منعطف شیائومی فاصله داریم، اما به نظر می‌رسد که این طراحی بیشتر از گزینه‌های قبلی به محصول نهایی شباهت داشته باشد. از آنجایی که شیائومی عموماً می‌تواند گوشی‌های مقرون به صرفه تولید کند، می‌توان امیدوار بود که این شرکت، سازنده ارزان‌ترین تلفن هوشمند تاشو ۲۰۲۰ نیز باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار