در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

گام بلند شرکت منطقه‌ای برق در رفع مشکلات مردم

خراسانی گفت: شرکت برق منطقه‌ای تهران در راستای تامین نیاز برق مشترکان تحت پوشش خود در سه استان تهران، البرز و قم، در تلاش برای مدیریت مصرف و تامین برق است.

گام بلند شرکت منطقه‌ای برق در رفع مشکلات مردمعلی خراسانی مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: شرکت برق منطقه‌ای تهران در راستای تامین نیاز برق مشترکان تحت پوشش خود در سه استان تهران، البرز و قم و با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده، در تلاش برای مدیریت مصرف و تامین برق است.

او ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته جهت تقویت و توسعه شبکه انتظار می‌رود برای پیک بار امسال  شاهد مشکل خاصی نباشیم.

او بیان کرد: به طور کلی مشترکان می‌توانند با مدیریت مصرف خود، یک نیروگاه مجازی در کل کشور فراهم کنند تا بتوانیم تابستان امسال را همانند سال گذشته بدون خاموشی و مشکل سپری کنیم.


بیشتر بخوانید: راهکارهای افزایش تاب آوری صنعت برق در برابر بحران‌ها


وی افزود: همچنین در این ۳ استان بیش از ۸.۵ میلیون مشترک تامین برق می‌شوند، ضمنا ۳۷ مشترک بزرگ را نیز تحت پوشش داریم که به‌صورت مجزا برق رسانی میشوند.

خراسانی تصریح کرد: ما در فصل تابستان ساعت‌هایی به عنوان ساعت پیک داریم که این زمان بیشتر در ساعات ۱۲ تا ۱۶ و همچنین از غروب آفتاب تا ۲ ساعت بعد از آن اتفاق می‌افتد. ما از مردم  در خواست داریم در این ساعات از استفاده لوازم برقی پر مصرف خوداری کنند و استفاده از آن‌ها را به ساعت کم بارتر که معمولا نیمه شب است موکول کنند تا فشار بار مصرفی به شبکه ایجاد نشود.

انتهای پیام/

برچسب ها: توانیر ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۷:۵۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
ما در فصل تابستان ساعت‌هایی به عنوان ساعت پیک داریم که این زمان بیشتر در ساعات ۱۲ تا ۱۶ !!!!!!!!!
_خب استاد اوج گرما همین موقعست!چجوری کم مصرف کنیم؟؟
_لباس گرم بپوشیم و بخاری رو کمتر کنیم!!!