انتصاب دبیر یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران/شورای سیاست‌گذاری «بی ینال» تعیین شد

هادی مظفری مدیرکل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکام جداگانه ای دبیر یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران را منصوب و شورای سیاست‌گذاری را تعیین کرد.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی مظفری مدیرکل هنر‌های تجسمی و رئیس شورای سیاستگذاری دوسالانه سرامیک ایران در احکام جداگانه‌ای با مشورت اعضای انجمن هنرمندان سفالگر، اعضای شورای سیاستگذاری یازدهمین دوسالانه سرامیک ایران را تعیین کرد.

مظفری در این احکام نوشته است: نظر به حسن سوابق علمی و هنری و بهره مندی از شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی به عنوان عضو شورای سیاستگذاری یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران منصوب می‌شوید و امید است با همکاری و همفکری سایر اعضای شورا در امر برنامه ریزی و برگزاری این رویداد هنری موفق و پیروز باشید.

منیژه آرمین، کورش آریش، صادق باقری، رجحانه حسینی و فرزاد فرجی اعضای شورای سیاستگذاری این دوسالانه را تشکیل می‌دهند.

مظفری همچنین در حکمی جداگانه هیربد همت آزاد را به عنوان دبیر دوره دوسالانه ملی سرامیک ایران تعیین کرد، همت آزاد هم‌اکنون رئیس انجمن سفالگران ایران است.

انجمن هنرمندان سفالگر ایران با حمایت اداره کل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موسسه توسعه هنر‌های تجسمی معاصر، یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران را به مدت یک ماه، در پاییز ۱۳۹۹ در تهران برگزار می‌کند.

فراخوان و تقویم اجرایی یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران به زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار