واکنش وزارت ورزش به افشاگری مهدی تاج؛

مارک ویلموتس را وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال معرفی نکرد

روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان درباره مصاحبه رئیس سابق فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت ورزش و جوانان؛ روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان نسبت به مصاحبه مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال مبنی بر معرفی مارک ویلموتس توسط وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی را ارائه کرد.

بیانیه وزارت ورزش و جوانان:

"با توجه به برخی مطالب مطروحه در مصاحبه آقای مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال، روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان لازم می‌داند توضیح دهد که وزیر ورزش و جوانان، آقای ویلموتس یا هر مربی دیگری را به فدراسیون فوتبال معرفی نکرده است بلکه همان طور که آقای تاج در مصاحبه بابخش خبری ۲۰:۳۰ جمعه شب گفتند وزیر ورزش و جوانان صرفا نامه «انجمن فرهنگی ایران و هلند» که در آن سه مربی خارجی باسابقه در تیم‌های ملی و باشگاهی کشور‌های مختلف معرفی شده بودند را «جهت بررسی» به فدراسیون فوتبال ارجاع داده و این یک رویه معمول است که برخی افراد، نهاد‌ها و یا سازمان‌ها در مورد فدراسیون‌ها پیشنهاد یا در خواستی دارند که برای وزارت ورزش و جوانان ارسال کرده و وزارت ورزش و جوانان این نامه‌ها را به فدراسیون‌های مختلف جهت بررسی ارجاع می‌دهد.

ضمن اینکه هر کسی کمترین آشنایی با نامه نگاری و ادبیات اداری داشته باشد می‌داند عبارت «بررسی» به معنای دستور اقدام نبوده بلکه برای بررسی جوانب امر و اتخاذ تصمیم توسط آن فدراسیون است و طبعا انتخاب و عقد قرارداد با افراد و مربیان تیم‌های ملی از اختیارات و مسئولیت‌های کامل فدراسیون‌ها است و وزارت ورزش و جوانان هیچ دخالتی در انتخاب مربیان نداشته و ندارد."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
مشکل فوتبال ما کسانی هسنتد که علم فوتبالی ندارن،حق الناس رو فدای بی تدبیری خود میکنن،واقعا این قرار داد ویلی چه قراردادیه،گند زدین به همه چیز،یه مشت آدم بیسواد رآس فوتبال قرار گرفتن هر روزی که میگذره یه خبری از ندانم کاریشون مخابره میشه،حیف به این سرزمین که شما مسئول فوتبال اون هستین...به خدا یا بیسوادین یا همه چیز رو خودتون بالاکشیدین،از سفره مردم چرا؟متآسفم براتون...
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
چرا پول ویلموتس رو از شستا دادن؟ خدا لعنتشون کنه. کارگر نون نداره بخوره فوتبال می خواد چه کار؟ می گن قرض گرفتیم. لازم نکرده به فوتبال قرض بدید اگه پول دارید حق کارگر رو بدید. بعد هم چه قرضی به دلار دادین به ریال پس می دن! ۲ میلیون دلار الان با چند سال دیگه یه ارزش داره؟
Iran (Islamic Republic of)
دانیال داودی
۱۵:۲۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
بنویس بررسی ولی بخوان دستور.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
خیانت پشت خیانت ملت چه کنند از این همه بی لیاقتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
چقدر گفتیم مربی خارجی نه نه نه ، مگه پولهای دلار را از سر راه آورده اید که اینطور به باد میدهید گفتند خیر فقط مربی خارجی و پولها هم برای این کار است باید ترقی کنیییییییییم !!!!! اما این پولها حقوق کارگران بی نواست باید انهایی که چنین قراردادهایی را امضا میکنند حساب پس دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
مملکت گل و بلبل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
با سلام.خبرگزاری محترم، اکثر قریب به اتفاق سران کشور های پیشرفته دنیا، ایرانیان را در چانه زنی مختلف فی مابین کشور ها و سایر موارد، افرادی اگاه و مطلع می دانند و می نامند.برای این حقیر قابل درک نیست که در ورزش کشور ما بیش از 90 درصد شاکیان ورزشی خارجی علیه کشور ما، اعم از مربی و بازیکن بتوانند باشگاه های ایران و یا فدراسیونهای ورزشی ما را سو کنند!!.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
فکرش هم دل انسان را بدرد میآورد 2.2 میلیون دلار پول باز نشسته های تامین اچتماعی دادن رفته حالا 3 ماه از سال گذشته هنوز هم هیچ کاری در مورد افزایش حقوق کارگران انجام ندادن جالبه بلافاصله بیانیه هم میدن !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
خطاب من به آقای پیروانی است که فوتبال رو عشق میبیند و میداند . آقای پیروانی این چه عشقیه که پولش رو کارگری با دستهای پینه بسته و با سفره خالی باید بده و رقمهای میلیاردی رو شما فوتبالیستها ببرید ، شرم به این فوتبال و فوتبالیستهاش ، که وقیحانه پول دسترنج کارگر رو میخورید و دم از عشق کذایی میزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
اونم گفت معرفی نگفت اقدام، فرار رو به جلو چرا میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
وزیر ورزش لنگی همینه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۲:۳۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
این آقا به ورزش ایران آفتابه برداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
وای به روزی که بگندد نمک
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۱:۴۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
مملکت ما مردم با وقار و بزرگ و با شخصیت داره مملکت ما به قران نسبت به خیلی از کشورها که ادعا می کنند کارشون درسته ارجحیت داره اما یک عیب بزرگ داره که نمی دونم انشالله مجلس یا قوه قضایی یا بطور کلی خود نظام بتونه دیگه بر طرفش کنه.و اون عیب بزرک اینکه فلان شخص بدونه هیچ توان و نیروی اجرایی میاد فلان پست مهم را می گیره گند میزنه اون اخر یا میگه قلبم درد گرفت دیگه نمی تونم یا راحت بهش میگن گند زدی استعفا بده استعفا میده و میره کنار کسی هم کارش نداره بعد از کنار رفتنش میگن خوردی نوش جانت، گند زدی دمت گرم برو خوش باش .اما در همه کشورها حتی چند سال بعد از رفتن طرف اگر فهمیدن خلافی کرده هر جای دنیا باشه پیداش می کنند و محاکمه اش می کنند.انشالله روز ایران اونطوری بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
خیلی مسخره است از پول تامین اجتمایی واسه همه خرج میشه الا خود کارگرها و بازنشسته هاش !!! به چه حقی و با اجازه ی چه کسی این پول هنگفت از صندوق تامین اجتمایی به این مربی داده شده که حالا پول ندارن پول بازنشسته ها رو افزایش بدن ... بی عدالتی همه جا هست امریکا و ایران نداره
-
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
خوب همه مسولن در برابر حق الناس و بیت المال
Germany
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
خیلی واضح هست در زمان تخلف و فساد هر متهمی سعی میکنه خودشو پاک جلوه بده ولی کاملا واضح هستش در تصمیم قطعی وزارت ورزش و شخص وزیر نقش اول و آقای تاج نقش دوم و باهمکاری همدیگر این ساماندهی رو به سرانجام رساندن. و لازم است به پرونده کاری و مالی و عملکرد هر دو توجه جدی انجام بگیره.
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۰۹:۵۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
هلاک اونایی هستم که کلی از پول بیت المال رو صرف بستن قرارداد با این مربی بدردنخور کردن.اومد دوبازی باخت و کلی پول گرفت و رفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
وا... من حاضر بودم بایک هزارم پولی که به این شیاد آشغال دادندبیام وقراردادببندم وفقط باخت درکارنامه ام داشته باشم.
آخرین اخبار