اجراء و تقویت شبکه روشنایی معابر اهواز

مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز گفت: هدف اصلی از تأمین روشنایی معابر عمومی، ایجاد محیطی مناسب برای تردد وسایل نقلیه و افراد پیاده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی مرادحسینی مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز گفت: هدف اصلی از تأمین روشنایی معابر عمومی، ایجاد محیطی مناسب برای تردد وسایل نقلیه و افراد پیاده است به طوری که دید سریع، دقیق و راحت آن‌ها امکان پذیر شود.

او بیان داشت: روشنایی کافی برای معابر باعث می‌شودعلاوه بر تامین امنیت تردد، راننده، موانع موجود را با جزئیات کامل مشاهده کرده و با اطمینان و در فرصت زمان کافی بتواند از خود عکس العمل نشان دهد.

مراد حسینی افزود: اجرایی نشدن روشنایی معابر از سوی شرکت توزیع برق و خاموشی برخی از دسترسی‌های اصلی شهر، سبب شده است تا بعضأ بعضی از افراد گمان کنند شهرداری در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کند، در حالی که تأمین روشنایی معابر برعهده شرکت‌های برق منطقه‌ای است، با این حال شهرداری  در جهت خدمات رسانی به شهروندان شریف اهوازی و تلاش برای داشتن شهری آبادتر در این زمینه نیز وارد شده و به تقویت، گسترش و ایجاد شبکه روشنایی برخی معابر اصلی سطح منطقه پرداخته است.

 مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز گفت: روشنایی عرشه پل ولایت و مسیردسترسی کوی ملیراه به جاده ساحلی شرقی (مسیر آب پخش) که با توجه به حیاتی و شاهراه بودن و تردد حجم قابل توجهی از خودرو‌های عبوری، از جمله نقاطی است که به همت عوامل زحمتکش این منطقه از شهرداری روشنایی آن تأمین شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: با حمایت‌های شهردار کلانشهر اهواز در اجرای طرح‌های نوری و زیباسازی بصری و همچنین تلاش مضاعف عوامل اجرایی این شهرداری، از ماه‌های گذشته معابر منطقه۳ شهرداری اهواز به یکی از نقاط شهری مطلوب از لحاظ آراستگی، نظم شهری و جلوه بصری هم در شب و هم در روز تبدیل شده است و این راه همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.