مرکز جدید ۲۰۲۰ مخابرات منطقه لرستان راه‌اندازی شد

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: مرکز جدید ۲۰۲۰ مخابرات منطقه استان به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سیدمحمد قاسمی مدیر مخابرات منطقه لرستان اظهارداشت: به تماس‌های مشتریان اینترنت پر سرعت مخابرات منطقه کهکیلویه و بویراحمد توسط کارکنان مخابرات منطقه لرستان پاسخ داده می‌شود.

او افزود: برگردان مرکز ۲۰۲۰ نشان از سخت‌کوشی و جسارت کاری منابع انسانی سازمان دارد و سرمایه انسانی مخابرات منطقه لرستان بسیار ارزشمند و بسیار قوی است.

قاسمی ضمن تشکر از زحمات کارکنان حوزه تجاری مخابرات منطقه لرستان ادامه داد: از پاسخگویان عزیز مرکز ۲۰۲۰ انتظار دارم در محل جدید با نگرشی نو و با انگیز‌های دوچندان پاسخگوی مردم استان‌های لرستان و کهکیلویه باشند.

او با بیان اینکه اپراتور‌های سامانه ۲۰۲۰ منطقه لرستان به صورت ۲۴ ساعته در چهار شیفت کاری پاسخگوی تماس و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت مشتریان استان هستند، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون به ۲۹۳ هزار تماس و به صورت میانگین روزی ۳۸۵۰ تماس پاسخ داده‌اند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان زمان صف انتظارِ مشترک با مرکز ۲۰۲۰ مخابرات را به صورت میانگین و در شرایط عادی از ده ثانیه تا سه دقیقه اعلام و بیان کرد: زمان انتظار مشتریان برای برقراری ارتباط با اپراتور‌ها نسبت به گذشته کاهش یافته است.

قاسمی خاطرنشان کرد: درصورت نبود مشکلات سخت‌افزاری و عدم نیاز به اقدامات زمان بر در خصوص رفع مشکل مشترک، مدت زمان پاسخگویی به مشتریان یک تا سه دقیقه است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان ادامه داد: در حال حاضر ۷۵ هزار پورت اینترنت پرسرعت به مشتریان در سطح استان واگذار شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.