تصادف رانندگی حین پخش زنده فیسبوک!

پسر جوان رومانیایی که در حال لایو زنده فیسبوک حین رانندگی بود تصادفی وحشتناک را رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صحبت کردن با تلفن همراه یا چک کردن آن از خطرناک‌ترین کار‌هایی است که برخی رانندگان انجام می‌دهند. عده‌ای از این رانندگان بی‌ملاحظه حتی پا را فراتر می‌گذارند و در پشت فرمان خودروی خود اقدام به بازی با تلفن همراه خود می‌کنند.

این در حالی است که کوچک‌ترین غفلت و عدم توجه به مسیر روبه‎رو موجب بروز حادثه می‌شود؛ حوادثی که برخی از آن‌ها یک عمر پشیمانی و حسرت را به همراه می‌آورد. اتفاقی که به تازگی در خیابانی از خیابان‌های کشور رومانی رخ داده است یکی از همین رانندگان بی‌ملاحظه را نشان می‌دهد که با اقدام خطرناک خود جان ۶ تن دیگر را به خطر انداخت.


بیشتر بخوانید: مرگ معترض آمریکایی پس از زیرگرفته شدن توسط خودروی شرکت پست!


این جوان اهل شهر بوتوشن رومانی که در حین رانندگی در حال تهیه تصاویر زنده برای صفحه فیس‌بوک بود، دچار یک سانحه رانندگی وحشتناک شد. ویدئویی که توسط تلفن همراه او تهیه شده است او را در حالی که با سرعتی بسیار زیاد در خیابان در حال رانندگی است نشان می‌دهد. لحظاتی بعد در حالی که این جوان سرگرم تلفن همراه خود و پخش زنده اینترنتی است با سرعتی زیاد به عقب یک خودرو برخورد می‌کند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی رومانی در این تصادف رانندگی ۶ تن مجروح شدند. مجروحان این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند. تحقیقات پلیس محلی رومانی در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
خدا رحمتش کنه
France
ناشناس
۰۳:۰۹ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
معلوم نیست چی زده طرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
این خبرو دو بار گذاشتین
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور
۱۸:۰۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
تکراری بود که
آخرین اخبار