از طریق ویدیو کنفرانس انجام شد؛

دیدار ابتکار با وزیر کار و سیاست‌های اجتماعی ترکیه

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده کشورمان با وزیر کار، خانواده و سیاست‌های اجتماعی ترکیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده کشورمان با زهرا سلجوق وزیر کار، خانواده و سیاست‌های اجتماعی ترکیه از طریق ویدیو کنفرانس به صورت دو جانبه دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این ملاقات ویدئوکنفرانسی که دو ساعت به طول انجامید، طرفین درباره سیاست‌های مقابله با ویروس کووید ۱۹ و حمایت‌های اقتصادی و اجتماعی از زنان و خانواده‌ها گفتگو و تبادل نظر کردند.

زهرا سلجوق وزیر کار، خانواده و سیاست‌های اجتماعی ترکیه با تاکید بر ضرورت امضای نهایی برنامه عمل مشترک، تبادل تجربه توسط کارشناسان فنی را بسیار مهم دانست و پیشنهاد کرد در سفر آتی رئیس جمهور ترکیه این سند مشترک امضا شود.

معصومه ابتکار نیز ضمن تشریح اقدامات ایران در مواجهه با همه‌گیری کرونا و نقش زنان در کادر درمانی و ایجاد آرامش در خانواده ها، همچنین بر تلاش بانوان ایرانی در مقابله با آثار تحریم‌ها با فعالیت اقتصادی و کارآفرینی تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور ضرورت تبادل نظر میان وزرای زنان و خانواده منطقه و کشور‌های اسلامی در مقابله با شرایط ناشی از بحران کرونا را نیز مورد تاکید قرار داد.

محمد فرازمند سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار آنلاین حضور داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار